אנו שמחים לבשר לכם על השקת מוצר חדש מבית HOLISTIC CRM, פורטל לקוחות המציג נתונים מתוך מערכת ה CRM ללקוחות, שותפים או לספקים, המידע המוצג בפורטל הלקוחות יכול להילקח מכל מודול ב CRM:

  • לידים
  • לקוחות
  • אנשי קשר
  • הזדמנויות
  • הצעות מחיר
  • הזמנות עבודה
  • חשבוניות
  • ומודולים מותאמים אישית

 

חיבור לתוכנת ZOHO DESKZOHO SUPPORT

 

ניתן לפתוח קריאת שירות או טיקט ישירות מתוך הפורטל לקוחות כמו כן ניתן לראות את סטטוס קריאות השירות\טיקטים מתוך ה ZOHO DESK על פי מזהה של כתובת מייל

 

פירוט לקוחות – פיצ'רים מרכזיים:

 

1. פורטל לקוחות המשקף מידע מ Zoho CRM ומאפשר גישה לכמות לא מוגבלת של לקוחות

2. ניהול לקוחות\משתמשים , סידור לפי קבוצות, אפשרות רישום לקוחות מתוך ה.CRM

  • אפשרות לשלוח\לבנות ולעצב תבנית מייל ללקוח\משתמש לרישום לפורטל
  • אפשרות לאשר כל משתמש בבודד או לפי בחירה
  • סגירה ופתיחת משתמשי פורטל
  • מנגנון איפוס סיסמאות
  • שינוי שדות של פרופיל המשתמש
  • בניית לקוחות לקבוצה ושיוך לקוח לקבוצה
  • הוספה של מספר מנהלי פורטל שרשאים לנהל משתמשים ונתונים.

 

3.משלוח הודעות תקשורת פנימית ללקוחות וקבוצות לקוחות מתוך ממשק הניהול

4. עיצוב תבניות הפורטל לצורכי הלקוח

5. מאפיינים נוספים:

  • חיפוש מהיר
  • הדפסה של טבלה ויצוא ל PDF
  • יצאו ל CSV
  • מיון ופילטור
  • הדגשה של רשומה הכי עדכנית
  • סינון בין תאריכים
  • הוספת כפתורים לתצוגה של טבלה עם אפשרות לביצוע פעולות שונות

 

6. הצגת קבצים מקושרים למודול – אפשרות צפייה והורדה של קבצים.

7. מערכת אבטחה – ניתן לקבל סוגים ורמות שונות של אבטחה לפי צורכי הלקוח

8. לינק ייחודי – כלומר הקישור לפורטל יהיה שם דומיין של הלקוח.