ניהול לידים

מערכת ניהול לידים אפקטיבית – ZOHO CRM

ניהול לידיםלניהול לידים אפקטיבי, חלק גדול בהצלחתו של ארגון. מאז ומעולם היה עולם העסקים תחרותי. אבל בימנו במיוחד, כשהעולם כולו ובכללו הזירה העסקית\מסחרית, מתנהל באופן וירטואלי דרך רשת האינטרנט – עסקים ונותני שירות נמצאים בתחרות קשה וצמודה מאי פעם. אם תשאלו כל עסק שהוא וגם את עצמכם בתור בעלי עסקים, מהו המשאב היקר ביותר עבור החברה – התשובה, ברוב המכריע של המקרים, תהייה זמן. זמן שווה כסף. ככל שעסק מנהל את הזמן שלו נכון, ככל שזמן המכירה מצטמצם והעסקאות נסגרות מהר יותר – כך העסק יעיל ורווחי יותר. ואיך חוסכים בזמן וממקסמים את פוטנציאל המכירות? בעזרת ניהול לידים מנצח! וכאן נכנסת לתמונה מערכת ZOHO CRM  – פלטפורמה מתקדמת לניהול לידים שמביא לתוצאות.

מי צריך ניהול לידים?

כל עסק שמעוניין להגדיל את הרווחיות שלו – חייב להיות עסק יעיל. כל עסק המעוניין להתייעל ולנהל את הלידים שלו מסודר – חייב מערכת CRM. מערכת CRM עוזרת לרכז את כל המידע החיוני על הלקוח – היסטוריה, משימות עבר, משימות הווה ומשימות עתידיות, תיעוד פגישות והתקדמות, היסטורית רכישת מוצרים\שירותים, ועוד – במקום אחד, כך שבכל פעם שנציגי המכירות יוצרים קשר עם הלקוח – המידע הרלוונטי כבר זמין ומוכן. ידע הוא כוח. כאשר נציג מכירות מטפל בליד כשיש לו מידע מקדים על הלקוח הפוטנציאלי – סיכויי הסגירה שלו עולים, זמן המכירה מתקצר והעסק שלכם מרוויח.

איך עובדת מערכת ניהול לידים?

לידים, הם למעשה פרטים של לקוחות פוטנציאליים, שמגיעים אל מערכת ניהול לידים דרך מקורות פרסום ומאגרי מידע. את כל הלקוחות הפוטנציאליים המתעניינים האלה, אתם כמובן צריכים לנהל באופן מסדר, על מנת שתוכלו לעקוב אחר תהליך המכירה ולמדוד את החזר ההשקעה שלכם. לשם כך משמשת מערכת לניהול לידים. מערכת ניהול לידים משמשת את נציגי המכירות למן הרגע שבו הלידים נקלטו אל המערכת – ועד לשלב המכירה ומאוחר יותר, לשלב ניהול קשרי לקוחות שוטף.

מערכת ניהול לידים מסייעת לעסק:

  • בריכוז ושמירת רשימות לידים.
  • בניהול רשימות הלידים: תיעוד תקשורת מול הלקוח הפוטנציאלי, מתן סטטוס לכל ליד ("מתעניין", "מתלבט", "להתקשר מאוחר יותר" וכן הלאה), תיעוד ביצוע עסקאות\רכישות, מעקב ובקרה על תהליך המכירה.

מערכת ניהול לידים zoho crm

 

מה היתרונות של ZOHO CRM  בניהול לידים?

מערכת ניהול לידים שהיא בעצם תוכנה לניהול לידים מספקת למנהלי עסקים בכירים הזקוקים למידע שיסייע להם באומדן מדיוק ככל האפשר, של ביצועי החברה בעבר ובהווה – עם תצפית אל העתיד. תמונה ברורה של כל הנתונים, מאפשרת צפי מכירות אמין, ואיתור מוקדם וממוקד של סטיות אפשריות מן התחזית המקורית, תוך מתן תגובה יעילה ובזמן.
מערכת ZOHO CRM  היא מערכת מובילה עם יכולות ותכונות מתקדמות ביותר:

שיפור ביצועי המכירות של העסק בעזרת ניהול לידים מקצועי

  • ניתוב חכם של הליד – הגדלת מספר הפניות והקטנת הזמן הדרוש כדי להכניס אותן לתוך מערכת ה CRM (פירוש הדבר הוא שיש לצוות המכירות זמן פנוי רב יותר לצורך מכירות).
  • ניהול קשרי לקוחות פשוט ויעיל – מערכת ZOHO CRM מאפשרת לאנשי המכירות לעקוב אחר הפעילויות שלהם, לנהל תכתובות, משימות ופגישות – בשקיפות ובסנכרון מלא ל OUTLOOK או GOOGLE APPS או חבילת ZOHO MAIL.
  • שירות ותמיכה – בתחום השירות והתמיכה ZOHO CRM מהווה פתרון כולל לניהול מחזור החיים המלא של שירות הלקוח – החל מרישום קריאות שירות ועד להצעת פתרונות דרך ערוצים מרובים, כולל שירות עצמי דרך האינטרנט ו\או תמיכה נציג אנושי.
  • בעזרת מערכת ה CRM של ZOHO ניתן לעקוב אחר מספר גדול של הזדמנויות עסקיות, מבלי לאבד אף לקוח במהלך העבודה, דבר שקורה בחברות רבות שאינן מנהלות את הלידים שלהן בצורה יעילה ונכונה.

רוצים להתנסות במערכת ניהול הלידים של זוהו? פתחו חשבון וגלו איך ניהול לידים מקצועי יכול למקסם לכם רווחים.

דילוג לתוכן