תוכנה לניהול לקוחות – גישה אל הלקוח בזמן הנכון ובמקום הנכון

תוכנה לניהול לקוחות CRMבעל עסק שרוצה לשפר ולקדם את העסק צריך להכיר כלל אצבע פשוט – ניהול קשרי לקוחות מביא ליותר עסקאות וליותר רווחים. תוכנה לניהול לקוחות, שמוכרת גם בביטוי CRM (כלומר,Customer relationship management) מאפשרת גישה אל הלקוח בזמן הנכון ובמקום הנכון. זוהי התוכנה שעושה טוב לעסקים, בכל התחומים וחשוב לא פחות – היא זמינה כיום גם בענן, בעלויות סבירות ובהתאמה אפילו לחברות קטנות ובינוניות (לצד החברות הגדולות).

מעקב, יוזמה וניהול לקוחות יעיל

ניגש ישר לעניין – באיזו צורה תוכנת CRM תוכל לעשות טוב גם לעסק שלכם? הדבר בא לידי ביטוי במגוון דרכים, למשל: ניהול ומעקב אחר פעילות לקוחות, לרבות זיהוי סימני נטישה. בצורה כזאת ניתן לפנות ללקוחות באופן יזום ולהציע הצעות בהתאמה אישית. כמו כן, ניתן ליזום פעילות מול לקוחות פוטנציאליים וכן לעודד הגברת שימוש או פעילות מצד לקוחות קיימים.

תוכנה לניהול לקוחות והערך המוסף

ההבדל בתוצאות העסקיות בין עסקים יוזמים לבין עסקים שאינם יוזמים, הוא ניכר. באמצעות תוכנה לניהול לקוחות ניתן לתמוך בקמפיינים עסקיים ובמבצעים. ניתן לשלב בין תוכנה מסוג זה לבין העברת מסרים במיילים או לבין משלוח הודעות SMS בתפוצה נרחבת. ניתן לבצע הגדרות נרחבות ולשלב עם פרסומים אונליין או במדיות אחרות. כמו כן, זו המערכת שיכולה להוביל לשיפור המכירות גם בדרך נוספת – אפסייל, כלומר מכירת מוצרים משלימים נוספים ללקוחות שנמצאים במהלך רכישה.

ניהול לידים ומסמכי עסקה בעזרת תוכנה לניהול לקוחות

מה עוד יכולה לעשות עבורכם מערכת של ניהול לקוחות? למשל ניהול לידים והמרת רשימת לידים למכירות ולרווחים. כמו כן, המערכת תומכת גם בהפקת דוחות מעקב לשיפור הניהול וכן הפקת מסמכי עסקה מגוונים. תעודות משלוח והצעות מחיר, הפקת חשבוניות, כל אלה במקביל לפעילות מתקדמת בשילוב ענן. כדי ליהנות ממקסימום תועלת, אין עוד צורך "להסתבך" בהתקנות, בעדכונים ובשדרוגים יקרים. העלות לעסק נוחה והמערכת מאפשרת גישה גם ממכשירי המובייל, כך שהגמישות היא מקסימלית.

היתרונות שיש לתוכנה לניהול לקוחות להציע לעסקים

אפקטיביות היא מילת המפתח – ככל שהבקרה על הלקוח מקיפה יותר וניהול התהליכים מתועד ומנוהל בעזרת תוכנה המאפשרת לקבל החלטות בזמן אמת, כך יגדל הסיכוי למקסם את פוטניאל הלקוח (למכור לו יותר). יתרון משמעותי נוסף שיש לתוכנה לניהול לקוחות בעזרת מערכת CRM היא בקרה ושליטה בכל שלב ושלב שבו הלקוח נמצא, בין אם זה בשלב הראשון בו מתקבלת הפניה, מתבצעת עסקה ראשונה, או לקוח מתלבט. התוכנה יכולה לסייע באיזורים הכי קריטיים שבהם נמצא הלקוח.

דילוג לתוכן