תוכנת CRM – אסטרטגיה של ניהול לקוחות אפקטיבי

תוכנת CRM תסייע לכם לנהל את הלקוחות ואת מערך המכירות של העסק שלכם באופן מושלם. בעזרת תוכנת CRM יהיה לכם מעקב ותיעוד לאורך כל תהליך המכירה והשירות של הלקוח. מהי תוכנת CRM וכיצד היא מסייעת לניהול לקוחות? ההתפתחות הטכנולוגית בעשור האחרון הביאה עימה שימוש רחב בתוכנות מחשב על חשבון מענה אנושי, שירותי הלקוחות נעשו יותר ויותר…

Details

שרת וירטואלי – מהו וכיצד תדע אם ארגונך זקוק לו?

הטכנולוגיה המתפתחת של השנים האחרונות מציבה בפני מנהלי ה-IT בארגונים דילמות רבות ומורכבות. מצבם של בתי עסק וארגונים קטנים נטולי איש/מחלקת IT מסודרים מסובך אף יותר, כאשר ביטויים כמו מחשוב ענן, שרתים וירטואליים, שרתים ייעודיים ודומים להם מופיעים בתקשורת על בסיס יומי וגורמים להם לתהות האם הם מפגרים אחרי ההתפתחויות, ואולי, יש משהו שהם מפספסים……

Details

מדריך להקמת חנות אינטרנטית

מדריך להקמת חנות אינטרנטית המאמר באדיבות konimbo.co.il חנות אינטרנטית אם בעבר רבים היו סבורים כי הקמה של חנות וירטואלית באינטרנט הוא דבר פשוט, ואפשר להתבסס אפילו על תבניות מוכנות כדי לעשות את זה, היום רבים מבינים כי מדובר בעניין הרבה יותר מורכב והרבה יותר מסובך. אם אתם מחפשים מדריך להקמת חנות אינטרנטית בעצמכם, תוכלו למצוא…

Details

כיצד ניהול ארגוני נכון משפיע על הצלחת העסק

ניהול ארגוני נכון – הוא המפתח להצלחת כל עסק. ניהול הארגון הוא משימה לא פשוטה. בכדי שארגון יעבוד בצורה היעילה ביותר, תוך שימוש במינימום משאבים והפקת מקסימום רווחים – יש צורך באסטרטגיית עבודה נכונה. איך מגיעים לאסטרגיית העבודה האפקטיבית ביותר? מה הם הכלים שיעזרו לארגון שלכם להתנהל טוב יותר? ניהול ארגוני – למה הכוונה? ניהול…

Details

הטמעת CRM כשינוי ארגוני – מהם היתרונות וכיצד תעשו זאת נכון?

בבסיס הצלחתו העסקי של כל ארגון, עומדים הלקוחות שלו. שהרי, אם נודה על האמת, אנחנו, כאנשי עסקים, נשענים עליהם וזקוקים להם על מנת להגיע לשורה התחתונה – הרווח שנובע מפעילותו של הארגון. גישת "הלקוח בראש סדרי העדיפויות הארגוניים" מציבה בפני הארגונים של ימינו אתגר לא קטן, מכיוון שלצורך יישומה בפועל, היא דורשת מהארגון איסוף פרטים…

Details

למה כל עסק צריך תוכנה להנהלת חשבונות?

הנהלת חשבונות הוא תחום שמוכר לנו עוד מהעבר הרחוק ותפקידה לנהל לעסקים את תזרים הכספים בצורה מסודרת ולתת נתונים בזמן אמת אודות המצב הכספי של כל עסק. בעבר הנהלת חשבונות התבצעה באופן ידני על ידי דף מסודר ובו היו רושמים את הוצאות העסק ואת חובותיו בצורה מסודרת, אך עם התקדמות הטכנולוגיה והפיתוחים הרבים, כיום כל…

Details

אינטגרציה בין LiveDesk ל Zoho CRM

בואו נודה בכך, אף אחד לא רוצה לבזבז זמן על חליפת מכתבים אינסופית בדוא"ל ושיחות טלפון ארוכות כדי לקבל מענה לשאלותיו. לא בעידן דיגיטלי שלנו, כאשר המידע זמין באופן מיידי, כל הזמן. אם כך, מהי הדרך האפשרית הטובה ביותר כדי לתמוך בלקוחות דור הרשת שלך? השקת שילוב Zoho LiveDesk עם CRM Zoho LiveDesk – יכולת…

Details

BCC Customers’ Emails to CRM

עם BCC Dropbox, אתה יכול להעתיק את המיילים של לקוחות שנבחרו אל CRM Zoho. התכונה מגיעה עם כתובת דוא"ל ייחודית לכל נציג מכירות. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לצרף ב  BCC את כתובת הדוא"ל הזו בעת שליחת דוא"ל ללקוחות שלך, ולקבל עותק של הדוא"ל, שמקושר לרשומה של הלקוח הנכון ב CRM! אין רשומה כזו…

Details

MailMagnet לנייד – ZOHO CRM

כאשר השקנו את  MailMagnet עבור Zoho CRM, המטרה שלנו הייתה לשנות את הדרך שאנשי מכירות פועלים מול הדוא"ל שלהם. היום, אנחנו לוקחים את זה צעד אחד קדימה על ידי השקת MailMagnet לנייד. MailMagnet עבור משתמשי אנדרואיד יכול כעת לקבל מיילים של לקוחותיהם בתוך יישום ZohoCRM בנייד, בלי להתעסק עם הגדרות הדוא"ל בטלפון שלהם. בלשונית ההודעות…

Details

היכרות עם יישום Zoho CRM לאייפון וגישה לרשת Mobile

לפני זמן קצר שחררנו שני עדכונים מרגשים לקו מוצרי Zoho CRM שלנו: היישום Zoho CRM Mobile Edition, וכן תמיכה בדפדפני אינטרנט סלולריים ב- Zoho CRM . עם שני העדכונים החדשים האלה, אנחנו מקלים עליכם יותר מתמיד לנהל את העסקות ולהגדיל את המכירות שלכם בזמן שאתם בדרכים – גם אם אתם נמצאים במטוס ללא WiFi.    Zoho CRM Mobile…

Details