• תוכנת CRM

    תוכנת CRM תסייע לכם לנהל את הלקוחות ואת מערך המכירות של העסק שלכם באופן מושלם. בעזרת תוכנת CRM יהיה לכם מעקב ותיעוד לאורך כל תהליך המכירה והשירות של הלקוח.

    מהי תוכנת CRM וכיצד היא מסייעת לניהול לקוחות?

    ההתפתחות הטכנולוגית בעשור האחרון הביאה עימה שימוש רחב בתוכנות מחשב על חשבון מענה אנושי, שירותי הלקוחות נעשו יותר ויותר זמינים בערוצי הרשת כמו ברשתות חברתיות (פייסבוק) או באתר הבית של החברה, כך למעשה נוצר ריחוק מסויים בין עסקים והלקוחות שלהם. היבט זה גרם לפיתוח תוכנות

  • הטכנולוגיה המתפתחת של השנים האחרונות מציבה בפני מנהלי ה-IT בארגונים דילמות רבות ומורכבות. מצבם של בתי עסק וארגונים קטנים נטולי איש/מחלקת IT מסודרים מסובך אף יותר, כאשר ביטויים כמו מחשוב ענן, שרתים וירטואליים, שרתים ייעודיים ודומים להם מופיעים בתקשורת על בסיס יומי וגורמים להם לתהות האם הם מפגרים אחרי ההתפתחויות, ואולי, יש משהו שהם מפספסים…

     

    מהם שרתים וירטואליים?

    עד לא מזמן, כל ארגון שנדרש לכך, רכש ותפעל שרת פיזי. לשיטה זו היו יתרונות רבים (כעצמאות מבחינת תחזוקה ואבטחה) אולם

  • מדריך להקמת חנות אינטרנטית

    המאמר באדיבות konimbo.co.il חנות אינטרנטית

    אם בעבר רבים היו סבורים כי הקמה של חנות וירטואלית באינטרנט הוא דבר פשוט, ואפשר להתבסס אפילו על תבניות מוכנות כדי לעשות את זה, היום רבים מבינים כי מדובר בעניין הרבה יותר מורכב והרבה יותר מסובך. אם אתם מחפשים מדריך להקמת חנות אינטרנטית בעצמכם, תוכלו למצוא מגוון רחב של מדריכים כאלו, אך אם אתם רוצים להקים חנות מקצועית ואיכותית אשר תתרום לעסק שלכם וחנות שתעזור לכם לנהל את העסק בצורה

  • ניהול ארגוני

    ניהול ארגוני נכון – הוא המפתח להצלחת כל עסק. ניהול הארגון הוא משימה לא פשוטה. בכדי שארגון יעבוד בצורה היעילה ביותר, תוך שימוש במינימום משאבים והפקת מקסימום רווחים – יש צורך באסטרטגיית עבודה נכונה. איך מגיעים לאסטרגיית העבודה האפקטיבית ביותר? מה הם הכלים שיעזרו לארגון שלכם להתנהל טוב יותר?

    ניהול ארגוני – למה הכוונה?

    ניהול ארגוני, הוא שם כולל לכלל המאמצים הנעשים בארגון על מנת להגיע למצב בו מתקיים סדר ותיאום בין כל חלקי הארגון – המאפשר הגעה ליעדים שהציב

  • בבסיס הצלחתו העסקי של כל ארגון, עומדים הלקוחות שלו. שהרי, אם נודה על האמת, אנחנו, כאנשי עסקים, נשענים עליהם וזקוקים להם על מנת להגיע לשורה התחתונה – הרווח שנובע מפעילותו של הארגון. גישת "הלקוח בראש סדרי העדיפויות הארגוניים" מציבה בפני הארגונים של ימינו אתגר לא קטן, מכיוון שלצורך יישומה בפועל, היא דורשת מהארגון איסוף פרטים ונתונים בכל שלב מהשלבים הרבים שכוללים מחזור חיי הלקוח וההתקשרות שלו עם הארגון. נתונים כאלה נוצרים ונאספים בנקודות כשלב הלידים, בשיחת מכירה, בעת האספקה, בסקר

  • הנהלת חשבונות הוא תחום שמוכר לנו עוד מהעבר הרחוק ותפקידה לנהל לעסקים את תזרים הכספים בצורה מסודרת ולתת נתונים בזמן אמת אודות המצב הכספי של כל עסק. בעבר הנהלת חשבונות התבצעה באופן ידני על ידי דף מסודר ובו היו רושמים את הוצאות העסק ואת חובותיו בצורה מסודרת, אך עם התקדמות הטכנולוגיה והפיתוחים הרבים, כיום כל עסק, בין אם הוא קטן, בינוני או גדול – מחזיק ברשותו תוכנה להנהלת חשבונות. את תוכנות אלו מפתחים בעלי מקצוע בתחום אשר חושבים על כל

  • בואו נודה בכך, אף אחד לא רוצה לבזבז זמן על חליפת מכתבים אינסופית בדוא"ל ושיחות טלפון ארוכות כדי לקבל מענה לשאלותיו. לא בעידן דיגיטלי שלנו, כאשר המידע זמין באופן מיידי, כל הזמן. אם כך, מהי הדרך האפשרית הטובה ביותר כדי לתמוך בלקוחות דור הרשת שלך?

    השקת שילוב Zoho LiveDesk עם CRM

    Zoho LiveDesk – יכולת צ'אט חי מקוון באתר האינטרנט שלך,  נותנת ללקוחות חסרי סבלנות הזדמנות לשאול שאלות בזמן אמת וגם לקבל מייד תשובה. תמליל כל שיחה מצורף לרשומה של

  • עם BCC Dropbox, אתה יכול להעתיק את המיילים של לקוחות שנבחרו אל CRM Zoho. התכונה מגיעה עם כתובת דוא"ל ייחודית לכל נציג מכירות. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לצרף ב  BCC את כתובת הדוא"ל הזו בעת שליחת דוא"ל ללקוחות שלך, ולקבל עותק של הדוא"ל, שמקושר לרשומה של הלקוח הנכון ב CRM! אין רשומה כזו ב CRM? אין בעיה. Zoho CRM מוסיף באופן אוטומטי רשומת ליד או איש קשר, ומקשר את הדוא"ל אל אותה רשומה. ניתן אפילו לתייג ולשמור קבצים

  • כאשר השקנו את  MailMagnet עבור Zoho CRM, המטרה שלנו הייתה לשנות את הדרך שאנשי מכירות פועלים מול הדוא"ל שלהם. היום, אנחנו לוקחים את זה צעד אחד קדימה על ידי השקת MailMagnet לנייד.
    MailMagnet עבור משתמשי אנדרואיד יכול כעת לקבל מיילים של לקוחותיהם בתוך יישום ZohoCRM בנייד, בלי להתעסק עם הגדרות הדוא"ל בטלפון שלהם. בלשונית ההודעות החדשה ביישום, ניתן להציג את כל מיילים של הלקוחות שלך, לענות להם, ואפילו

  • לפני זמן קצר שחררנו שני עדכונים מרגשים לקו מוצרי Zoho CRM שלנו: היישום Zoho CRM Mobile Edition, וכן תמיכה בדפדפני אינטרנט סלולריים ב- Zoho CRM .
    עם שני העדכונים החדשים האלה, אנחנו מקלים עליכם יותר מתמיד לנהל את העסקות ולהגדיל את המכירות שלכם בזמן שאתם בדרכים – גם אם אתם נמצאים במטוס ללא WiFi.
     
     Zoho CRM Mobile Editionהוא יישום אייפון המאפשר לצוותות מכירות לקבל גישה מיידית ללידים, חשבונות, אנשי קשר, פוטנציאלים ומידע פעילויות המאוחסן
  • אנחנו שמחים לבשר היום על Zoho Campaigns, תוכנת שיווק בדוא"ל מבית Zoho, שכוללת אינטגרצית CRM מתקדמת וקמפיינים חברתיים. עם Zoho Campaigns, תוכלו סוף סוף להגיע ולטפל בלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלכם בכל מקום בו הם נמצאים – דרך דוא”ל , טוויטר, פייסבוק ועוד.

    ל Zoho Campaigns יש את כל ה"פעמונים והצלצולים" שאתה יכול לצפות להם: מיילים המוניים, תבניות, עורך קל לשימוש – כדי לגרום לך להיראות טוב, כמו גם דיווחים וניתוחים בזמן אמת כדי לעזור לך להבין
  • Zoho CRM – ממשק חדש,

    כנציגי זוהו בישראל, אנו מבקשים ליידע אתכם שממשק Zoho CRM הישן לא יהיה זמין יותר החל מהראשון לינואר 2012.

    להלן הסיפור מאחורי ממשק המשתמש החדש של Zoho CRM (מובא בעברית מתוך בלוג זוהו):

    באופן מסורתי זוהו מתמקדת בצד ניהול המכירות. המטרה של מנהלי המכירות היא להפוך את תהליך המכירה לתהליך אוטומטי ופשוט ככל האפשר, תוך איסוף מידע רלוונטי ושיתופו בין צוותי השיווק השירות והמכירות. בנוסף, אנו מעוניינים לקבל תובנה אנליטית לגבי צפי המכירות, ההזדמנויות, ופעילות