HOLISTIC CRM בשם ZOHO CRM גאה להציג את ZOHO SUPPORT.

לבנה אחר לבנה ZOHO CRM בונה את האפליקציות האינטרנטיות, ZOHO מציגה את תוכנת ה HELP DESK שמתממשקת עם ZOHO CRM.
Support Zoho הוא HELP DESK מבוסס אינטרנט המאפשר לארגונים לנהל בקלות ולהגיב על מספר הולך וגדל של פניות הלקוחות שמגיעים דרך ערוצים שונים (טלפון, דואר אלקטרוני, אינטרנט). בעידן של תקשורת בזמן אמת והכל מיידית, הלקוחות מצפים לתשובה מהירה לשאלות שלהם. עם ממשק האינטרנט החדשני שלה, SUPPORT Zoho מאפשר לטכנאים לתעדף כרטיסים ללקוח, לאתר במהירות את התשובה המתאימה ולחזור ללקוח בהקדם האפשרי.
לפעמים, הדרך המהירה ביותר לתת תמיכה עבור הלקוחות היא דרך מסלול השירות העצמי. Support Zoho כולל תכונות המאפשרות לתומכים לפרסם בקלות פתרונות לבעיות מוכרות בפורטל לקוח, כך שלקוחות יקבלו תשובה לבעיה שלהם עוד לפני שהם יצרו קשר עם הצוות שלך (דבר שחוסך עלויות מיותרות). ניתן להקים מאגר פתרונות כך שמקבלים פניה מלקוח לא צריך כל פעם להמציא את הגלגל מחדש!

בפורטל הלקוחות, הלקוחות יכולים גם לשלוח ולעקוב אחר כרטיסים. כלומר לעקוב אחר השאלות או הבעיות שהם שלחו.
תוכנת שירות הלקוחות של ZOHO היא עוד נטבח חשוב בניהול קשרי הלקוחות וחיזוק ושמירת הקשרים בין הלקוח לארגון.

לקבלת גישה למערכת Zoho Support הקלק כאן