כיצד מערכת CRM תעזור לשיפור היחסים עם הלקוח?

תוכנת CRM תסייע לכם לנהל את הלקוחות ואת מערך המכירות של העסק שלכם באופן מושלם. בעזרת תוכנת CRM יהיה לכם מעקב ותיעוד לאורך כל תהליך המכירה והשירות של הלקוח.

מהי תוכנת CRM וכיצד היא מסייעת לניהול לקוחות?

ההתפתחות הטכנולוגית בעשור האחרון הביאה עימה שימוש רחב בתוכנות מחשב על חשבון מענה אנושי. למידע מורחב מה זה CRM וכיצד היא עובדת. המערכת מסייעת לעסקים לנהל את כל מערך השיווק דרך ממשק מתקדם והפכת אותם להיות יעילים יותר.

שירותי הלקוחות נעשו יותר ויותר זמינים בערוצי הרשת כמו ברשתות חברתיות (פייסבוק) או באתר הבית של החברה, כך שלמעשה נוצר ריחוק מסויים בין עסקים והלקוחות שלהם.

היבט זה גרם לפיתוח תוכנות CRM חכמות ויעילות יותר שתורמות להשגת מטרות העסק בכל אשר נוגע ללקוחותיו, החל מיצירת הקשר בעודו לקוח פוטנציאלי ועד המרתו ללקוח בפועל.

תוכנת CRM הינה מערכת לאיסוף נתונים משלב גיוס הלקוח ולאורך כל זמן שהוא פעיל, תהליך המכירה שלב אחר שלב מתוייג במערכת ומאפשר שליטה ובקרה כל הדרך עד לסגירה, ובהמשך לניהול שוטף שלו.

מערכות CRM באופן כללי נותנות מענה לעסקים וארגונים ביצירה  ותחזוק הקשר עם לקוחותיהם, כך שניהול קשרי הלקוחות מתנהל בצורה ממוחשבת, אישית וחכמה.

 

 מה הקשר בין CRM לתוכנת מחשב?

כאשר מדברים על CRM בתור תוכנת מחשב לניהול לקוחות המשמעות היא תפיסה או אסטרטגיה של ניהול קשרי לקוחות אפקטיבי.

כבר הוכח מעבר לכל ספק שעל מנת לנהל קשרי לקוחות טובים – זה כבר לא מספיק להיות אדיבים ושירותיים, אלא צריך גם להכיר כל לקוח באופן אישי ועל פי קריטריונים מורכבים ומשתנים.

לצורך דוגמא –  אם נוכל לדעת את תדירות הקנייה של הלקוח או אילו מהשירותים או המוצרים עדיפים עליו, או כמה כסף ובאילו סכומים הוא מוציא בקנייה בדרך כלל, כל אלה יערו להבין את התנהלות הלקוח על מנת לספק לו את הפתרונות המועדפים עליו ובכך לשפר את אחוזי ההמרה והמכירות של העסק.

 

ניהול לקוחות בעזרת מערכת CRM כחלק מאסטרטגיית שיפור הייחסים עם הלקוח

כשמסתכלים על התחום של ניהול לקוחות, חשוב מאד לבנות אסטרטגיה מותאמת לצרכי הלקוח ובהקשר זה תוכנת CRM משמשת ככלי רב עוצמה ומסייעת לקטלג את הלקוח באופן ברור ומותאם לאורך זמן.

תוכנות CRM מסוגלות להציג לבעלי עסקים נצונים רבים אודות הלקוח שלהם בזמן אמת ולדעת בכל עת כל דבר בקשר אליו.

כאן בעצם נכנסת האסטרטגיה של ניהול לקוחות בעזרת תוכנת CRM שבסופו של דבר מאפשרת לעסקים וארגונים לנהל את יחסי החברה ל מול הלקוחות שלהם בצורה יעילה ואפקטיבית ועל ידי כך להגדיל את מאגר הלקוחות באופן ממוחשב.

 

אילו תוכנות CRM קיימות בשוק?

כשמדברים על פתרונות לניהול קשרי לקוחות, תוכנת CRM היא המפתח להצלחה. קיימות בשוק מספר מערכות שונות שבדרך כלל עובדות על אותן פתרונות שתוכנת CRM יכולה להציע.

תוכנת ה – CRM של ZOHO הינה התוכנה לניהול לקוחות בעלת הפונקציונליות הגבוהה ביותר ובשל כך היא התוכנה הפופולרית ביותר בעולם.

כשיורדים לפרטי הפונקציות והיכולות של מערכת CRM , זוהו היא תוכנה לניהול לקוחות בעלת אין ספור פרמטרים למעקב אחר לקוח, או רכישות באתר.

מעבר לכך תמיכה ושירות הכולל הטמעה באתר הלקוח, הוראות שימוש, הדרכה והדגמה.

 

למה תוכנת Zoho CRM?

Zoho CRM היא בחירה מצוינת עבור עסקים אשר מחפשים תוכנת CRM חסכונית בעיקר כי יש לה את כל פונקציות הליבה שעסקים קטנים דורשים.

תכונות המערכת של זוהו כוללות איסוף מידע, ניהול אנשי קשר, עבודת אוטומציה, ניתוח, שיתוף פעולה חברתי וכלים כדי לעזור לעסקים להיות אפקטיביים יותר.

 

הוליסטיק CRM – הופכים הזדמנויות למכירות!

חברת הוליסטיק CRM הינה הנציגה של ZOHO העולמית בישראל ומספקת תוכנת CRM לחברות ועסקים בשפה העברית ולקהל לקוחות ישראלי אשר מעוניין להשתמש במערכת.

תוכנת ה CRM של זוהו היא תוכנה ידידותית ונוחה מאד למשתמש כך שכל עובד בחברה יכול ללמוד לתפעל אותה בייעילות ללא צורך להעסיק אדם ייחודי שכל תפקידו הוא לתפעל את המערכת.

ניתן לגשת למערכת דרך ממשק ניהול נגיש ונוח וניתן להשתמש בתוכנה על ידי מספר עובדים במקביל ובסנכרון מושלם.

 

תוכנה לניהול לקוחות CRM

 

תכונות נבחרות של תוכנת ZOHO CRM 

  • התחברות מהירה מכל מחשב או טלפון מכל מקום באמצעות סיסמה
  • הפקת דוחות מפורטים ועניניים בקלות ובמהירות
  • התרעות בזמן אמת על כל שינוי בסטטוס הלקוח/המכירה/הפניה.
  • איסוף מידע ואחסון ענן
  • ניהול אנשי קשר
  • תוכנה מרובת משתמשים
  • עידוד מכירות, טיפול בלקוחות, גילוי מגמות, זיהוי הזדמנויות ועוד.
  • סינכרון מושלם עם מגוון רחב של יישומי צד שלישי ושירותים כדי לסייע לך לשלב את נתוני ה- CRM שלך עם שאר הפעולות.
  • לחסוך זמן ולהיות פרודוקטיבי יותר.
  • Analytics. מעקב אחר מכירות ומדידת ביצועי העסק ושל העובדים שלך עם מגוון רחב של יכולות דיווח.
  • בִּטָחוֹן. Zoho CRM מספקת לך שליטה על מי יכול לעשות מה עם התוכנה. בנוסף ליצירת פרופילים שונים עבור משתמשים, ניתן גם להקצות תפקידים, גישה מלאה להטיל מגבלות.

 

בשורה תחתונה אם חיפשת תוכנת CRM עבור העסק שלך, ZOHO crm הפתרון המושלם עבורך כדי לשפר את הפרודוקטיביות, הפתרונות העסקיים של Zoho כוללים אפליקציה לניהול פרויקטים, פתרונות לניהול קמפיינים ושיווק בדוא"ל, הנהלת חשבונות, כלי שיתוף פעולה, ועוד רבים.

 

 

 

 

דילוג לתוכן