1. אם פייסבוק הייתה מדינה, היא הייתה השלישית בגודלה בעולם.
2. למשתמש ממוצע יש 155חברים.
3. 67% של חברות B2C ו 41% של חברות B2B שמשתמשות בפייסבוק לצרכי שיווק רכשו לקוח דרך ערוץ זה.כל זה גורם לי לתהות: איך היו הדברים נראים אילו נציג המכירות היה יכול להשתמש בכוחם של האנשים בפייסבוק?
אינטגרציה של ZOHO CRM עם פייסבוק ולינקדאין:
Zoho CRM מציעה כעת אינטגרציה עם FACEBOOK ו LINKEDIN, ובכך מביאה את פרופילי הלקוחות שלכם בפייסבוק אל תוך חשבון ה-CRM שלכם.
אז איך זה עוזר לבנות יחסי לקוחות טובים יותר? הנה כמה דרכים:
1.מידע מיידי על הלקוח הפוטנציאלי שלך:
2. קיבלת ליד.כל מה שיש לך זו כתובת דואר אלקטרוני.
איך תדע יותר על האדם הזה לפני הפנייה הראשונה אליו?
בעזרת היכולת לקשר אל פרופילים ב FACEBOOK ו LINKEDIN, אתה מקבל את רוב הפרטים כגון ההיסטוריה המקצועית שלו, התפקיד העכשווי, לימוד, מיקום, וכו' – בתוך הדף פרטים ליצירת קשר.
עם מידע זה, תהיה מוכן להפוך את הקשר עם הלקוח להצלחה.
3. יצירת תהליך של קבלת החלטות מהירה יותר:
לקוח פוטנציאלי שלך התייחס אל מוצר שלך בעדכון שלו בפייסבוק.
הוספת תגובה לתגובה זו אפשרית בדף פרטים של איש הקשר עצמו.
אתה לא רק מעסיק את הלקוח שלך בשיחה, אלא גם עוזר לו לקבל את התשובות הנכונות, ישר מתוך חשבון ה-CRM שלך.
הכר את הלקוחות שלך טוב יותר:
אומרת רבקה לייב בספרה "תוכן שיווקי: לחשוב כמו מוציא לאור": "פרסום על הקיר יוצר דיאלוג עם משתמשים, חברים ואוהדים, ומציע למשווקים הזדמנות להיות תגובתי וגם יוזם מבחינת התוכן …"
ניתן להרחיב זאת גם לצוותי המכירות.תהליך המכירה לא מסתיים כאשר הלקוח "קונה" את המוצר.אתה יכול להישאר מעודכן לגבי הלקוח ואף להגיב או לסמן לו לייק מבלי לעזוב את חשבון ה-CRM שלך.
לכן, בפעם הבאה שאתה פונה אליהם – רק כדי להגיד "שלום" או לדבר על הצעה חדשה – אתה יודע איך להמשיך את השיחה!
למרות שנושא ה CRM החברתי אינו מפותח מספיק, חברת ZOHO לוקחת את ה CRM למקומות אחרים וחדשים, מקרבת את הלקוח לחברה, מה שבעבר הלקוח היה מרגיש מרוחק וללא יוכלת תגובה, כיום הלקוחות מעורבים ויש להם יכול להגיב וגם לפרסם אותכם כל עוד השירות או המוצר שאתם נותנים הוא טוב.