הטמעת מערכת CRM – דגשים להטמעה מוצלחת

 

כיצד הטמעת מערכת CRM תתרום לעסק שלך?

  • למקד את הפעילות העסקית שלך בלקוחותיך הטובים ובהזדמנויות העסקיות.
  • לסגור יותר עסקאות ולהגדיל את המכירות.
  • לגייס לקוחות חדשים.
  • להפיק את המרב מלקוחותייך הקיימים ולשפר את מערך שימור הלקוחות.
  • להשריש והטמיעה תהליכים קבועים בארגון ללא טעויות וללא תלות באנשי מקצוע יקרים וכאלו כאשר הם עוזבים יוצרים חלל גדול ולוקח זמן עד שהארגון חוזר לאיתנו.
  • לזהות מגמות חדשות ולחזק מגמות קיימות.
  • להפחית סיכונים באנשי מקצוע ריכוזיים ולהישען על תהליכי ליבה במערכת ה CRM.
  • חיזוק אבטחת המידע בארגון.

 

התהליך הנכון להטמעת מערכת CRM בעסק:

 

שיתוף פעולה מלא הוא המפתח להצלחה

בין אם מדובר בבעל העסק או מנהל בכיר, אנו זקוקים למעורבותך ורצונך בהצלחת ההטמעה, המערכת תשנה את אופי העבודה בארגון ותדרוש תקופת הסתגלות.
מנהיגותך חשובה, אמונך במערכת וקבלתך את התהליך יתנו את הדוגמה הנדרשת לכפופים לך.
דרגי הביניים ומשתמשי הקצה:
כאן אנו זקוקים לעובדייך אשר פתוחים לשינויים וחשים מחויבות להצלחת העסק, איננו עושים קסמים אבל הטמעה מוצלחת מחוללת נסים.

 

תכנון תקציב

בבואך לבחון את ההשקעה הנדרשת, עליך להיות מודע לכך שפתרונות קסם, שכביכול "מתאימים" לכל עסק אינם קיימים, והתוצאה היא שהם גוזלים ממך זמן משאבים וכסף, ועשויים להביא לאי שימוש במערכת.
שימוש במערכת שהוטמעה היטב ימנע נטישה וחזרה לשיטות עבודה שאינן משיגות את התוצאה המיוחלת. ימנע טעויות נגררות ויכניס את החברהארגון לסדר הרצוי ממנו ממשיכים לצמוח.
קחו בחשבון שנדרשים אפיון והטמעה מקצועיים, אמנם השקעתך הראשונית תהיה גדולה יותר, אך תבטיח את ההצלחה והשימוש הנכון על מנת לנהל את עסקייך בהצלחה הולכת וגדלה.

 

חלוקת הפרויקט לשלבים מדידים וברי ביצוע

אנו מאמינים בגישת צעד אחר צעד, את הפרויקט יש לחלק לשלבים מוגדרים וההטמעה תתבצע באופן מדורג, בכל שכבות הארגון.
אנו מחויבים להצלחת הפרויקט ורוצים בהצלחה העסקית של לקוחותינו ומתחייבים לתת לך תמיד את הייעוץ הטוב ביותר בהתאם לצורכך על בסיס ניסיוננו המקצועי והעסקי.

 

תכנון לעתיד

הבנת עוצמתה של מערכת ה-CRM של Zoho, תאפשר לך להסתכל קדימה ולאפיין את תהליכי העבודה ולשלבם בראייה מרחיקת לכת.
מבט קדימה הנו קריטי לאפיון מוצלח הלוקח בחשבון את הצרכים המיידים והעתידיים של הארגון.
ל ZOHO קיימים מעל 30 כלים אינטרנטיים לייעול ושיפור התוצאות העסקיות, לכן כאשר בוחרים פלטפורמה יש להתחשב בצרכי הארגון העתידיים בשוק המשתנה ללא הרף ובקצב השינוי המהיר לכן השימוש בפלטפורמתZOHO חוסך לך עשרות אלפי שקלים אם זה בעלויות בניה ואינטגרציות.

 

הכשרת הצוות לאחר הטמעת המערכת

הכשרה צריכה להתחיל מוקדם, לא מומלץ לחכות לרגע האחרון.
הדרך הטובה ביותר להטמעה מהירה ומוצלחת הנה שילוב ההכשרה יד ביד עם הטמעת המערכת.
יעוץ:
Zoho הנה מערכת חכמה וגמישה וככזו ניתן להתאימה בדיוק רב לדרישות העסק.
להטמעה מוצלחת נדרשים מומחים, אנו בהוליסטיק מספקים לך מומחיות זו במחיר מעולה ומערכת מובילה בשפה שלך.
אנו צוות רב ניסיון בהתאמת ויישום הפתרונות של Zoho בשדות עסקיים שונים ולכולנו ניסיון עסקי רב.

 

ריכוז מידע רלוונטי על הלקוחות

בסיס המידע שלך הנו הדם הזורם בעורקיה של המערכת.
מידע נקי ומדויק חשוב לעבודה קלה, בין אם אינך מבצע הגירה (מיגרציה) ממערכת CRM קודמת, או מזין מידע למערכת Zoho בפעם הראשונה, מומלץ ורצוי להכין את המידע בפורמט אחיד ולנקות אותו מנתונים מיותרים, שאינם רלוונטיים יותר או אינם נכונים.

 

אנו מעניקים תמיכה וליווי מלא!

כחלק מהמערכת המקצועית שלנו אנו נספק לכם תמיכה עם סיום ההטמעה.
התמיכה הנה רבת חשיבות ואנו נעמוד לרשותכם בכל שאלה שנידרש לה.
להוליסטיק CRM ניסיון רב בהטמעת המערכת בארגונים רבים במגוון גדלים וממגזרים שונים.
תהליכי האפיון, הטמעה, הפיתוח הדרכה והתמיכה הנם שירות מקצועי אותו אנו מציעים בתשלום, והוא המפתח להצלחת הפרויקט.הטמעה טובה של המערכת, מאפשרת לארגון להיטיב את קשרי הלקוחות ולהגדיל את המכירות במאמץ קטן!
לסיכום מערכת CRM מוצלחת היא קודם כל אסטרטגיה עסקית ואח"כ טכנולוגית. אנו יותר מנשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה בנוגע ל Zoho CRM בפרט ושאר מוצרי Zoho בכלל.

דילוג לתוכן