Zoho CRM – ממשק חדש ללקוחות זוהו CRM בעברית

Zoho CRM – ניהול קשרי לקוחות

Zoho CRM פתרון ה- CRM הזול, היעיל והאמין ביותר. תמורה מקסימאלית בהשקעה מינימלית מעל 60 מיליון משתמשים כבר עובדים עם Zoho, מתוכם 5,000 בישראל!

צרו עמנו קשר עוד היום!

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות, השאירו פרטיכם או התקשרו.

04-3740374

Leads Source

מגון קורסים רחב, על כלי ZOHO השונים,

הצג עוד תוכנות >>

מגון קורסים רחב, על כלי ZOHO השונים,

הצג עוד תוכנות >>

Zoho CRM – ממשק חדש ללקוחות זוהו CRM בעברית

כנציגי זוהו בישראל, אנו מבקשים ליידע אתכם שממשק Zoho CRM הישן לא יהיה זמין יותר החל מהראשון לינואר 2012.

להלן הסיפור מאחורי ממשק המשתמש החדש של Zoho CRM (מובא בעברית מתוך בלוג זוהו):

באופן מסורתי זוהו מתמקדת בצד ניהול המכירות.

המטרה של מנהלי המכירות היא להפוך את תהליך המכירה לתהליך אוטומטי ופשוט ככל האפשר, תוך איסוף מידע רלוונטי ושיתופו בין צוותי השיווק השירות והמכירות.

בנוסף, אנו מעוניינים לקבל תובנה אנליטית לגבי צפי המכירות, ההזדמנויות, ופעילות אנשי המכירות.

עם יכולות הקסטומיזציה של המערכת, מאוד קל לנהל תזרימי עבודה (Work Flow), טפסי אינטרנט שמקשרים בין האתר שלכם למערכת ה- CRM, לוחות שנה, דוחות ועוד.

לדוגמה, הנה סוג של משוב שאנחנו מקבלים מקהילת לקוחותינו: " …אוהבים את הגמישות ואת הפונקציונליות…"

אז אנחנו עושים את מנהלי המכירות הבכירים ואת מנהלי ה- CRM מאושרים.

אבל מה עם המשתמשים היומיומיים?

על ידי כך שאנו מקיימים שיח מתמשך עם המשתמשים שלנו, אנשי השירות השיווק והמכירות – האנשים שלא יכולים לחיות בלי מערכת CRM על בסיס יומיומי –

למדנו מה שהיה צריך להיות ברור מלכתחילה: הם רוצים למכור יותר ולבלות פחות זמן בתוך ה-CRM שלהם, כדי להיות פרודוקטיביים יותר.

זה כל מה שהם רוצים.

קחו נציג מכירות טיפוסי.

המיקוד שלו הוא לקחת כמה שיותר לידים, להפוך אותם לעסקאות ולעמוד ביעדי המכירות החודשיים שלו.

נציגי מכירות לא אוהבים לבזבז זמן בתוך מערכת ה-CRM כדי לעדכן נתונים.

בעקבות זאת שאלנו את עצמנו שאלות כמו:

– איך מתנהגים אנשי מכירות בתוך מערכת ה-CRM?
– מה הם מצפים מערכת ה- CRM?
– מה הם דפוסי שימוש ה- CRM שלהם?

לאחר ניתוח וחשיבה הבנו שעלינו לאזן בין אוטומציה לבין יעילות.

היכולות של המערכת הישנה היו עשירות מאוד, אבל התכנון המחודש של ממשק המשתמש של Zoho CRM מאפשר ניווט וגישה לנתונים באופן קל ונוח יותר.

הצבנו לנו מטרה שמערכת CRM שלנו תהייה כזו שמסייעת לנציגי המכירות להתמקד יותר בניהול קשרי לקוחות שלהם, מבלי לסבך אותם בצד הטכני של מערכת התוכנה.

אחרי 9 חודשים, נראה שהמאמץ שלנו השתלם:

ארגון של הקסטומיזציה בצורה מופשטת.

דף ההתקנה מאורגן טוב יותר, כאשר כל הקישורים מקובצים במקום אחד תחת כותרות רלוונטיות. קל יותר למצוא את מה שאתם מחפשים ואין יותר צורך בגלילה.

כרטיס הביקור העסקי – הקץ לגלילה!

בעת לחיצה על איש קשר, תמצאו את המידע הבסיסי בחלק העליון של הדף.

לכן, בשביל ליצור קשר עם איש קשר, לא צריך לחפש פרטים כמו מספר טלפון או מייל. פרטי הלקוח מופיעים בכרטיס ביקור בדיוק במקום שתצפו לראות אותם.

גישה מהירה יותר להיסטוריית האינטראקציה עם לקוחות

מייד מתחת לכרטיס הביקור של הלקוח מופיע איזור ההערות – אליו ניתן להגיע במהירות במהלך שיחה.

הקלנו על המשתמשים להזין הערות, ובעקבות כך תוכלו לצפות שאיסוף מידע אודות הלקוחות שלכם באמצעות הערות יגדל באופן מהותי.

אלו רק שלוש דוגמאות של השינויים הרבים שעשינו.

בנוסף הוספנו שיפורים רבים בתחום ה- CRM החברתי כגון Zoho Pulse ויכולות אינטגרציה חדשות עם Linked In.

אנו מקווים שתיהנו מהממשק החדש ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.