חדש ב Zoho Phonebridge – Zoho CRM

אנו שמחים להודיע על שילוב הטלפוניה של Zoho CRM – Zoho PhoneBridge
Zoho PhoneBridge עוזרת לך לחבר את מערכות הטלפון שלך (PBX) אל CRM Zoho ומאפשרת לך לעבוד מול חשבון ה CRM שלך במהלך כל השיחות הנכנסות והיוצאות שלך. אתה יכול גם ללכוד את כל פרטי השיחה על ידי רישומם ביומן.

התכונות העיקריות של השילוב Phonbridge הזה כוללות:
ניהול שיחות נכנסות ויוצאות
יומן פרטי שיחה
חיוג בקליק יחיד
שיוך משתמשי קבוצת CRM קיימת
ניהול דוחות יומן שיחות

נכון לעכשיו, אנו תומכים במערכות PBX הבאות: Asterisk, Avaya, Elastix, Trixbox
קרא עוד על האינטגרציה הזו בכל הבלוגים שלנו:
New in Zoho CRM: QuickBooks and Telephony Integrations
אתה יכול להפנות לעזרה המקוונת שלנו לקבלת פרטים נוספים.
אנא נסו את התכונה הזו, ויידעו אותנו המשוב שלכם.

דילוג לתוכן