יש לך משימה שאתה חוזר עליה יותר מפעמיים? אם כך – בצע אותה באופן אוטומטי.

Zoho CRM – ניהול קשרי לקוחות

Zoho CRM פתרון ה- CRM הזול, היעיל והאמין ביותר. תמורה מקסימאלית בהשקעה מינימלית מעל 60 מיליון משתמשים כבר עובדים עם Zoho, מתוכם 5,000 בישראל!

צרו עמנו קשר עוד היום!

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות, השאירו פרטיכם או התקשרו.

04-3740374

Leads Source

מגון קורסים רחב, על כלי ZOHO השונים,

הצג עוד תוכנות >>

מגון קורסים רחב, על כלי ZOHO השונים,

הצג עוד תוכנות >>

מנהלי עסק, מנהלי פרוייקט או מנהלי מכירות , אילו פעולות אתם מבצעים באופן ריטואלי שחוזר על עצמו ברמה היומיומית בהתנהלות מול הלקוחות שלכם?
"כל דבר שאתה חוזר עליו יותר מפעמיים – צריך להתבצע באופן אוטומטי"

אדם סטון, מנכ"ל D-Tools  אומר שדפוס העבודה היומיומית שלנו, במיוחד בכל הקשור לניהול עסק, כולל פעילויות מסוימות עליהן אנו חוזרים לסירוגין.

באמרי "לסירוגין", הכוונה למספר פעמים שבהן אנו מבצעים את אותה הפעולה, שמתפרסות על היקף יום העבודה כולו.
קחו למשל את התרחיש הטיפוסי של פנייה "קרה", מתוך ליד שהתקבל בחברה.
למשל: כאיש מכירות, יש לך  רשימה של לקוחות פוטנציאליים – לידים, שמבצעים אליהם פניה על בסיס יומי.
את הלידים החברה מקבלת באמצעות פעילויות שיווקיות שונות, עבודת שיווק בדיגיטל, דפי נחיתה, אירועים או כנסים ללקוחות ופניות של לקוחות מתעניינים לחברה.
כל פעם שליד מקבל את ההצעה שלכם אתם שולחים לו מכתב "תודה" בדואר אלקטרוני.
אתם גם מעדכנים את השדה 'מצב' בדף הראשי של פרטי איש הקשר ומציבים בו את הערך "נוצר קשר".
לבסוף, יוצרים משימת מעקב – כדי לפנות שוב אל האדם הזה לאחר 10 ימים.
משימת התזכורת הזו תודיע לך בעוד 10 ימים ליצור קשר בשנית עם הלקוח.
כאשר מבצעים ניהול קשרי לקוחות עם מערכת  Zoho CRM , תוכלו לחסוך זמן יקר בביצוע הפעולות הללו, שאותן אתם מבצעים באופן שוטף.

עכשיו נחזור אל מה שאדם סטון אמר: הפעילות של שליחת דואר אלקטרוני, עדכון השדה ויצירת המשימה היא משהו שאתה עושה כמה פעמים ביום.

אם זה היה אוטומטי, חשבו על הזמן שהייתם חוסכים!

ניהול עסק נכון

כאן נכנס הנושא של מאקרו Zoho CRM.
פקודות המאקרו של CRM Zoho תומכות בדוא"ל, משימות ועדכוני שדה.
לכן, על ידי יצירת מאקרו עבור תרחיש הפנייה ה"קרה" לעיל, כל שעליכם לעשות הוא לבחור את איש הקשר ולאחר מכן להפעיל את המאקרו.
פעולת המאקרו שאותה תגדירו פעם אחת מראש, תדאג לייצר עבורכם סדרה של פעולות שתתרחש בכל פעם שתפתחו ליד חדש במערכת ותתחילו לטפל בו. בכך סיימתם את העבודה ואתם יכולים להתמקד יותר בנושאים חשובים אחרים.

 

אתם יכולים לנסות לתאר לעצמכם כמה שעות עבודה תוכלו לחסוך במהלך חודש עבודה, שעות שאותן תוכלו לנצל לטובת אפקטיביות גבוהה יותר של טיפול במערכת ובדברים דחופים.
מערכת CRM של זוהו היא מערכת CRM בעברית , בעלות מאוד אטרקטיבית ביחס לתועלת שתקבלו ממנה, עם מגוון פונקציות ופיצ'רים שתוכלו להוסיף לה כדי לייעל את מערך העבודה, הניהול והמכירות בעסק,
לייצר בקרה ומעקב בקלות וליישר קו בין כל המחלקות בחברה.