נוהל עבודה אנשי קשר – מערכת ZOHO CRM – ניהול אנשי קשר באמצעות מערכת CRM

Zoho CRM – ניהול קשרי לקוחות

Zoho CRM פתרון ה- CRM הזול, היעיל והאמין ביותר. תמורה מקסימאלית בהשקעה מינימלית מעל 60 מיליון משתמשים כבר עובדים עם Zoho, מתוכם 5,000 בישראל!

צרו עמנו קשר עוד היום!

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות, השאירו פרטיכם או התקשרו.

04-3740374

Leads Source

מגון קורסים רחב, על כלי ZOHO השונים,

הצג עוד תוכנות >>

מגון קורסים רחב, על כלי ZOHO השונים,

הצג עוד תוכנות >>

מערכת לניהול קשרי לקוחות ZOHO CRM , ניתן לנהל אנשי קשר אל מול פני הלקוחות וכך בעצם להיות בבקרה טובה יותר עבור הזדמנויות שמנוהלות תחת אותם לקוחות.

אם יש לכם עסק ויש לכם לקוחות, חשוב שתנהלו אותם תחת מערכת CRM שתאפשר לכם לנהל את המעקב אחר לקוחות החברה, לידים ומתעניינים, במקום אחד ובצורה מסודרת.

במיוחד אם יש לכם חברה שקיימת לאורך שנים רבות שבמהלכן היו לכם די הרבה לקוחות, כל אחד מהלקוחות הללו, גם אם כיום הוא לא פעיל, הוא נכס.

זה הרי ידוע שהרבה יותר קל למכור ללקוחות קיימים שכבר מכירים את המוצרים והשירותים אותם החברה מציעה מאשר לגייס לקוחות חדשים.

כאשר אתם מבצעים ניהול של לקוחות החברה באמצעות מערכת CRM, אתם יכולים לקבל מבט על על פעילות החברה, לקוחות קיימים ולקוחות מהעבר שאותם אפשר להפוך די בקלות ללקוחות פעילים וקיימים.

במידה ואין לכם מערכת CRM או מערכת ניהול לקוחות, תוכלו לפתוח עוד היום חשבון במערכת CRM של ZOHO ולעדכן את ההיסטוריה של הלקוחות הקיימים והישנים.

כאשר כל המידע מעודכן במערכת, אנשי המכירות שלכם יוכלו להכנס ולאתר את הלקוחות הפוטנציאלים כדי להציע להם מוצרים מתאימים ורלוונטיים על סמך רכישות בעבר.

יתכן ותוכלו לזהות פוטנציאל ליצירת סל מוצרים או שירותים בהתאמה לצרכים של מספר לקוחות ישנים, וכך בעצם לגרום לחברה לייצר יותר הכנסה כאשר יש פחות הוצאות על שיווק.

במערכת ZOHO CRM , תוכלו לשייך איש קשר אחד לשלוש חברות שונות. במידה ויש לכם איש קשר ש"נודד" בין חברות, אך הקשר איתו יציב, תוכלו לשכפל אותו במערכת ולשייך אותו לכל חברה בנפרד.

פתרון זה יעיל במיוחד במערכות CRM, היות והוא מקצר את זמני התגובה של המערכת ביצירת קישורים רבים ללקוח , מה שעשוי להפריע לביצועי מערכת ה- CRM שברשותכם.

אחד היתרונות הגדולים של מערכת CRM בא לידי ביטוי במיוחד במצב שבו יש תחלופה של מנהלי מכירות בעסק וכך ההסטוריה של ההתקשרות עם הלקוחות נשמרת.

איש מכירות חדש שיקלט לחברה עם מערכת לניהול לקוחות, יוכל לראות די בקלות מי הלקוחות הפוטנציאלים, מה היה איתם בעבר ולהמשיך למעשה מאותה הנקודה שבה הפסיק איש המכירות הקודם את ההתקשרות, בעוד מנהלי החברה יכולים להיות במעקב על המתרחש ולכוון ולתת הצעות מלמעלה.

אם אתם מנהלים עסק ועדיין לא עובדים עם מערכת CRM , תנסו את ZOHO CRM , אחת ממערכות CRM המובילות בעולם, ועכשיו גם בגרסה עברית עם תמיכה וכל מה שצריך כדי לנהל את העסק שלכם בפשטות ויעילות.