עדכון מיום 18במרץ:
לקוחות וחברים יקרים,
מכיוון ש ZOHO חובקים מדיניות עבודה מרחוק, הוחלט ע"י הנהלת החברה לשתף את ערכת הכלים לעבודה מרחוק, זוהי חבילת כלי תוכנה לתקשורת, פריון ושיתוף פעולה שאנו מציעים
ללא עלות עד לתאריך 1 ביולי 2020.
אנא בקרו מרחוק כדי להתחיל להשתמש במהדורה משלכם.
_____________________________________________________________
פוסט זה מספק עדכון על אופן ההסתגלות של Zoho להתפרצות נגיף הקורונה וכיצד הדבר עשוי להשפיע על האינטראקציה שלך איתנו צוות HOLISTIC- CRM הנציגות הראשית של ZOHO בישראל. אנו נמשיך לעדכן את הפוסט הזה, ככל שהמצב יתפתח.
בהתחשב בשיעורי ההדבקה העולמיים הגוברים של נגיף הקורונה (Covid-19), שינינו חלק ממדיניות העבודה שלנו בכדי לתעדף תחילה את הבטיחות של עובדינו, משפחותיהם , לקוחותינו וכל מקורבי העסקים שלנו.
מדיניות עבודה מהבית
החל מ -4 במרץ, אימצנו את "מדיניות עבודה מהבית" כמדיניות ברירת המחדל של כל משרדי החברה ברחבי העולם במטרה לנקות באמצעי זהירות, למרות שלא ידוע לנו על מקרים של זיהום. אנו מעודדים את עובדינו להגיע למשרדינו, רק כשצריך בהחלט. אנו נשמור על מדיניות זו עד לסיום האיום של הנגיף או צמצום משמעותי של זה.
תוכנה ושירותים של Zoho כדי להמשיך ללא הפרעה
בשלב זה איננו צופים שינוי בשירותי Zoho בשום אזור גאוגרפי. על הלקוחות לצפות לקבל את אותה רמת שירותים כמו קודם. אם יתקיימו שינויים כתוצאה מנסיבות בלתי צפויות, אנא חזרו לפרסום זה לעדכון.
תמיכת לקוחות כדי להמשיך ללא הפרעה
צוותי תמיכת הלקוחות של ZOHO ושלנו חוזקו כדי לטפל ולפתור בעיות של לקוחות תוך
עבודה מרחוק. פעולות אלו תוכננו מספר שבועות לפני כן ואנו מצפים שהדברים יעבדו בצורה סבירה. כל צוות מנהלי תיקי הלקוחות שלנו עדיין זמין ומשרת לקוחות, אך רוב הזמן מהבית.
עם הזמן, לקוחות מסוימים עשויים לראות ירידה בזמן התגובה בתחום תמיכת הלקוחות וזה יכול לנבוע מחיבורים איטיים יותר, או שירותי פס רחב ביתיים של ספק שירותי האינטרנט שעלולים להתחיל להיחנק ככל שיותר ויותר עסקים ברחבי העולם יתחילו לעבוד מהבית. כל הערוצים הרגילים שלך להגיע אלינו – על פי מסלול ה SLA שלך יישארו פתוחים.
Zoholics תל אביב ואוסטין בוטלו ואחרים
Zoholics 2020, אירוע הלקוחות השנתי הגדול ביותר שתוכנן לתאריך-28-30 באפריל באוסטין, טקסס ארה"ב והארוע בהילטון תל אביב בוטלו. נכון לרגע זה בוטלו כל אירועי Zoho, ברחבי העולם. אם רכשת כרטיס לאחד מהאירועים שבוטלו, ZOHO תחזיר לך את כל עלות הרכישה. כנ"ל בנוגע לעלויות של חסויות בתשלום של שותפים וספקים אחרים המשתתפים.
אנו מקווים כי הטיפול בנגיף הזה יסתיים בקרוב ושהחיים יתחדשו במהרה לכולנו. כמו תמיד, אנו מודים לכולכם על השימוש במערכות Zoho ונבצע ככל הניתן בכדי להבטיח שהעסק שלכם יוכל להמשיך לפעול במינימום הפרעות. אנא הישארו בטוחים ואנחנו מאחלים לכם ולמשפחותיכם את הטוב ביותר.
צוות HOLISTIC CRM
נציגות ראשית ZOHO בישראל