SEO – קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש

קידום אתרים SEO כאסטרטגיית שיווק להגברת הרלוונטיות של האתר יש לראות אילו מילות מפתח אנשים מחפשים. תהליך קידום אתרים עשוי לכלול שינוי בקוד, בפרזנטציה ובמבנה של האתר, וכמובן ב ניהול תוכן נכון.

מספר יסודות שחשוב לדעת על קידום אתרים:

  1. 82% מהחיפושים נעשים בגוגל
  2. רק 20% מהגולשים קוראים את התוצאות האחרונות
  3. מדיית הפרסום והשיווק המשתלמת בעולם!!!!
 

אופטימיזציה למנועי חיפוש – SEO

אופטימיזציה למנועי חיפוש משמעה להדגיש ולשפר את הערך המוסף של אתר, בקרב מנועי החיפוש או בלשון אחר: אופטימיזציה למנועי חיפוש נועדה להביא לכך שאתר יהיה במצב אופטימאלי עבור "החפרנים" של מנועי החיפוש.אופטימיזציה למנועי חיפוש היא חלק חשוב מאוד בתהליך של קידום אתרים SEO , נסו לדמיין שמנועי החיפוש מדרגים מיליוני אתרים ביום, לכן אנו אמורים להיות ערוכים לכך מבעוד מועד, על מנת שתמיד נקדים את המתחרים שלנו. SEO - קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש

איך מתחילים?

מילות מפתח הן המילים שאיתם האתר יתקדם. את מילות המפתח נבחר לאחר מחקר מילות מפתח מעמיק שיתן לנו הבנה מה בעצם קהל היעד שלנו מחפש. כאשר האתר בנוי בצורה נכונה ולא רק נראה יפה, סביר להניח שמנועי החיפוש ובעיקר גוגל ידרגו אותו בכל פעם שהם נכנסים לאתר, וכך האתר שלך ימוקם גבוהה יותר מהמתחרים שלך. למנועי חיפוש יש מספר רב של קריטריונים בעזרתם מחושבת איכותו של אתר מסוים. למעשה, לגוגל יש מעל 200 קריטריונים שונים שעוזרים לו לקבוע באיזה מיקום יופיע כל אתר בתוצאות החיפוש. חלק מהשינויים שיתוארו כעת יכולים להתבצע על ידיך כבר עכשיו, על מנת להתחיל ולקדם את האתר שלך מרגע זה.

שינויים בתוכן האתר

ככל שאתר מכיל תוכן איכותי יותר, כך הוא מקודם יותר. לכן משתלם לשים באתר כתבות ומאמרים מקצועיים ואיכותיים ככל האפשר. כדי למלא את האתר בתוכן איכותי כדאי ראשית לבדוק באיזה מערכות תוכן להשתמש ואיך מזינים תוכן לאתר שלכם על מנת שמנועי החיפוש ידרגו אותם בצורה האבסולוטית ביותר.

מציאת מילות מפתח

לדוגמה של האתר העוסק ברפואה אלטרנטיבית אילו ביטויי חיפוש תחליטו לקדם עבורו? רפואה חלופית או רפואה משלימה דיקור שיאצו. כשמבצעים קידום אתרים בגוגל של אתר מסוים, אי אפשר לקדם את כל המילים בתחום שלו. לכן חשוב מאוד לבחור מספר מילות מפתח מצומצם ולהתמקד בהם. זאת בין היתר משום שלכל אתר יש מאות ואלפי מילות חיפוש אפשריות אותן גולשים מחפשים. ברור גם כי ככל שמספר הביטויים יהיה מצומצם יותר, כך המאמץ לקדם כל מילה יהיה מרוכז יותר, וניתן יהיה להגיע לתוצאות משמעותיות יותר עבור ביטויים אלו.

שינויים בקוד האתר

חלק חשוב בקידום האתר כולל שינויים בקוד האתר שמשפיעים על הקידום שלו במנועי החיפוש., חשוב לציין כי רוב החברות לבניית אתרים אינם בונות לפי קוד תכנות אופטימלי עבור מנועי החיפוש.

שינויים במבנה האתר ובהיררכיה שלו

לכל אתר יש היררכיה מסוימת, שמתחילה מדף הבית הראשי, ומסתעפת לדפים פנימיים יותר ויותר. כך נוצרת מעין פירמידה המתחילה בדף הבית ונגמרת בדף הפנימי ביותר של האתר. ככל שדף של אתר קרוב יותר לראש הפירמידה, וקרוב יותר לדף הבית, כך החשיבות של דף זה עולה. דוגמה למבנה טוב הוא אם דף הבית מקושר ישירות לדפים החשובים ביותר באתר, והדפים הללו מקשרים לדפים חשובים פחות, וכן הלאה. דוגמה למבנה לא טוב עבור קידום אתרים הוא אם דף הבית מקשר ל-200 דפים פנימיים באתר. תתפלאו לדעת כי אתרים רבים שנבנים על ידי חברות לבניית אתרים מרכזיות אינם בנויים בהיררכיה הנכונה

בניית קישורים

בעלי אתרים רבים אינם מודעים לכך שאחד הקריטריונים על פיהם מקודם אתר במנועי חיפוש הוא כמה אתרים חיצוניים מקשרים לאתר. מנועי החיפוש ישים לב שהאתר שלכם מקושר ל 100 אתרים יחסית איכותיים שגם הם מדורגים טוב, הוא יגיע למסקנה שהאתר חשוב, אז הוא גם ימקם אותו גבוה בתוצאות החיפוש עבור מילות החיפוש בתחום. לכן אנו ב HOLISTIC CRM משקיעים בתהליך זה משאבים רבים. בניית קישורים מתבצעת בעיקר על ידי החלפת קישורים. החלפת קישורים מתבצעת כששני בעלי אתרים מחליפים ביניהם קישורים אחד לשני, כשבעל אתר אחד שם קישור לאתר אחר, בתמורה לכך שבעל האתר האחר שם קישור אליו.
דילוג לתוכן