אינטגרציה בין LiveDesk ל Zoho CRM – ניהול קשרי לקוחות אונליין עם מערכת זוהו CRM

Zoho CRM – ניהול קשרי לקוחות

Zoho CRM פתרון ה- CRM הזול, היעיל והאמין ביותר. תמורה מקסימאלית בהשקעה מינימלית מעל 60 מיליון משתמשים כבר עובדים עם Zoho, מתוכם 5,000 בישראל!

צרו עמנו קשר עוד היום!

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות, השאירו פרטיכם או התקשרו.

04-3740374

Leads Source

מגון קורסים רחב, על כלי ZOHO השונים,

הצג עוד תוכנות >>

מגון קורסים רחב, על כלי ZOHO השונים,

הצג עוד תוכנות >>

 

אינטגרציה בין LiveDesk ל Zoho CRM

בואו נודה בכך, אף אחד לא רוצה לבזבז זמן על חליפת מכתבים אינסופית בדוא"ל ושיחות טלפון ארוכות כדי לקבל מענה לשאלותיו.

בוודאי לא בעידן דיגיטלי כמו שלנו, כאשר המידע זמין באופן מיידי, כל הזמן.

אם כך, מהי הדרך האפשרית הטובה ביותר כדי לתמוך בלקוחות דור הרשת שלך?

 

השקת שילוב Zoho LiveDesk עם CRM

Zoho LiveDesk –  מאפשרת יכולת צ'אט חי מקוון באתר האינטרנט שלך,  נותנת ללקוחות חסרי סבלנות הזדמנות לשאול שאלות בזמן אמת וגם לקבל מייד תשובה.

תמליל כל שיחה מצורף לרשומה של הלקוח ב CRM Zoho.

כך למעשה, שומר צוות התמיכה שלך על סינכרון עם כל האינטראקציות מול הלקוחות.

 

באמצעות זוהו לייב דסק הלקוחות שלכם יכולים ליצור קשר דרך חלונית באתר שלכם, לשוחח באופן ישיר עם נציג החברה שנמצא בצד השני, כך שאף פעם לא תפספסו שיחה מלקוח, או פניה בנוגע לשירות.

אחד הדברים הכי טובים של הפיצ'ר הזה הוא שבמידה ויש תלונות של לקוחות, יש לכם אפשרות לדעת על כך בזמן אמת ולהגיב באופן כמעט מיידי-

דבר שישמור על רמת שביעות רצון גבוהה מצד הלקוחות שלכם.

וזה לא הכל, סוכני התמיכה שלך יכולים להוסיף הפניות, אנשי קשר, פתקים ומעקב משימות אל Zoho CRM ישירות מ Zoho LiveDesk .

כאשר לקוח קיים מבקש לשוחח עם איש תמיכה,  Zoho CRM מביא באופן אוטומטי מידע רלוונטי ללקוח אל  Zoho LiveDesk.

אינטגרציית LiveDesk היא לא רק ערוץ נוסף כדי לספק תמיכה טובה יותר ללקוחות, אלא גם דרך טובה להראות שאתה זמין עבורם בכל רגע ורגע.

 

crm-livdesk

 

מבצע ניהול של העסק עם מערכות שונות ויישומים מרובים? כעת, קבל מבט הוליסטי על מידע הלקוחות שלך בכל המערכות.

מוקדם יותר, הצגנו יישומים מותאמים אישית כדי לבנות אפליקציות שיכולות לגשת לנתונים בתוך מערכת ה CRM שבה הנך משתמש.

עכשיו אתה יכול למשוך כל מידע הקשור ללקוחות מהיישומים המותאמים אישית ומיישומי צד שלישי, ולהוסיף אותו לכל רשומה במערכת ה –  CRM.

 

רשימות קשורות מותאמות אישית, מגיעות עם גלרית פונקציות מוכנות לשימוש,

שתסייענה לך להשתלב בקלות עם יישומי צד שלישי כמו Contactology, Saasu ו Zoho Recruit.

 

רשימה מותאמת אישית זמינה עבור משתמשים בעלי רישיון ארגוני (Enterprise) העזרה המקוונת שלנו תוביל אותך דרך קביעת התצורות.