BCC Customers’ Emails to CRM – העברה של אימיילים אל מערכת CRM

עובדים עם מערכת CRM לניהול לקוחות העסק?

תכירו פיצ'ר חדש של זוהו –  BCC Customers’ Emails To CRM

עם BCC Dropbox, אתם יכולים להעתיק את המיילים של לקוחות שנבחרו אל CRM Zoho.

התכונה מגיעה עם כתובת דוא"ל ייחודית לכל נציג מכירות שעמה הוא יכול לתקשר עם לקוחותיו ,
ישירות דרך מערכת CRM של ZOHO , שהיא מערכת CRM בעברית.

 

כל מה שעליכם לעשות הוא לצרף ב  BCC את כתובת הדוא"ל הזו בעת שליחת דוא"ל ללקוחות שלך, ולקבל עותק של הדוא"ל, שמקושר לרשומה של הלקוח הנכון ב CRM.

מה עושים אם אין רשומה כזו ב CRM ?

אין בעיה. Zoho CRM מוסיף באופן אוטומטי רשומת ליד או איש קשר, ומקשר את הדוא"ל אל אותה רשומה. ניתן אפילו לתייג ולשמור קבצים מצורפים.Bcc-crm

לדוגמה, נניח ויש לך מספר התכתבויות ומכתבי דוא"ל עם לקוח מחשבון ה Gmail שלך,
ואתה מוצא כי אחד מהם חיוני לדיוני מכירות נוספים.

על ידי הזנת כתובת הדוא"ל הייחודית שלך ב BCC,  אתה יכול לקבל מייל שמקושר לרשומת הלקוח ב CRM.

באופן שכזה, אינך צריך להגביל את עצמך לשימוש ביישום דואר יחיד.

אתה יכול להשתמש ביישומי דוא"ל מרובים וכתובות דואר אלקטרוני מרובות,
כל עוד Zoho CRM יודע את כתובות הדוא"ל שאתה שולח מהן.

כמובן, זה דורש התערבות אנושית קלה.

BCC Dropbox זמין לכל המשתמשים שיש להם רישיון בתשלום.

תחשבו על הקלות שבניהול ההתקשרויות וההתכתבויות עם הלקוחות שלכם. אם עד היום הייתם צריכים לעדכן את אנשי המכירות האחרים בחברה, או להתחיל להעביר מיילים מאחד לשני,

היום כל הפעילות העסקית מתבצעת תחת המערכת של זוהו כך שכל גורם בחברה יוכל לבחון את ההתקשרות,
ולהמשיך טיפול במידת הצורך גם כשמי שיצר את ההתקשרות הראשונית מול הלקוח כבר לא יעבוד שם.

הרי היום, אחת הבעיות הגדולות של ארגונים גדולים שבהם יש תחלופה רבה של אנשי מכירות,
היא שקשה לנהל מעקב מסודר אחרי כל מה שהיה עם הלקוחות,
דבר שמציג לא פעם את הארגון כלא מקצועי ומייצר צורך בתיאום והיכרות מחודשת מול לקוחות ותיקים של החברה.

זוהו CRM פותר לכם את הבעיה, מקצר תהליכים ועוזר לשמור על עבודה יעילה ומסודרת בארגון.

דילוג לתוכן