PPC האם משתלם?

Zoho CRM – ניהול קשרי לקוחות

Zoho CRM פתרון ה- CRM הזול, היעיל והאמין ביותר. תמורה מקסימאלית בהשקעה מינימלית מעל 60 מיליון משתמשים כבר עובדים עם Zoho, מתוכם 5,000 בישראל!

צרו עמנו קשר עוד היום!

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות, השאירו פרטיכם או התקשרו.

04-3740374

Leads Source

מגון קורסים רחב, על כלי ZOHO השונים,

הצג עוד תוכנות >>

מגון קורסים רחב, על כלי ZOHO השונים,

הצג עוד תוכנות >>

לאחרונה צצים יותר ויותר חברות שנותנות שרותי פרסום דרך מודעות ב GOOGLE נקרא גם PPC – PAY PER CLICK, שיטה זו הייתה שנוייה במחלוקת בקרב מקדמי אתרים אורגניים בטענה שאנשים לא נכנסים לקישורים הממומנים וישר נכנסים לקישורים האורגניים, אך נושא זה קיבל תפנית חדה, ויותר ויותר חברות משתמשות ב PPC לקידום העסק או החברה שלהם, היתרונות בקידום ממומן הם:
חשיפה מהירה מאוד.
הופעה כבר מהדקה הראשונה בדף הראשון ב GOOGLE על פי מילות המפתח שהוגדרו.
הגדלת מאגר הלקוחות באופן מהיר.
חיסכון בעלויות – בדר"כ חברות ועסקים חדשים לוקח להם זמן להיכנס לשוק וככול שהזמן ארוך יותר כך ההוצאות גבוהות יוצר, לכן קידום ממומן יכול לקצר תהליכים ולחסוך בעלויות השוטפות.
האסטרטגיה הנכונה היום היא לעבוד בשני ערוצים, גם קידום אורגני וגם קידום ממומן PPC, לאחרונה יצא לי לעבוד עם חברת קידום אתרים בשם גול-שיווק וקידום אתרים שמתמחה בשרותי PPC בשוק האמריקאי וגם בשוק הישראלי, שרות מעולה, יחס טוב וכמובן מחיר סביר.