לאחרונה צצים יותר ויותר חברות שנותנות שרותי פרסום דרך מודעות ב GOOGLE נקרא גם PPC – PAY PER CLICK, שיטה זו הייתה שנוייה במחלוקת בקרב מקדמי אתרים אורגניים בטענה שאנשים לא נכנסים לקישורים הממומנים וישר נכנסים לקישורים האורגניים, אך נושא זה קיבל תפנית חדה, ויותר ויותר חברות משתמשות ב PPC לקידום העסק או החברה שלהם, היתרונות בקידום ממומן הם:
חשיפה מהירה מאוד.
הופעה כבר מהדקה הראשונה בדף הראשון ב GOOGLE על פי מילות המפתח שהוגדרו.
הגדלת מאגר הלקוחות באופן מהיר.
חיסכון בעלויות – בדר"כ חברות ועסקים חדשים לוקח להם זמן להיכנס לשוק וככול שהזמן ארוך יותר כך ההוצאות גבוהות יוצר, לכן קידום ממומן יכול לקצר תהליכים ולחסוך בעלויות השוטפות.
האסטרטגיה הנכונה היום היא לעבוד בשני ערוצים, גם קידום אורגני וגם קידום ממומן PPC, לאחרונה יצא לי לעבוד עם חברת קידום אתרים בשם גול-שיווק וקידום אתרים שמתמחה בשרותי PPC בשוק האמריקאי וגם בשוק הישראלי, שרות מעולה, יחס טוב וכמובן מחיר סביר.