הדגמה

תוכלו להיכנס למערכת הדמו של ZOHO CRM, כדי להתרשם ולבחון את הפונקציונאליות השונה לפי בעלי התפקידים השונים. כדי לעבור מתפקיד אחד לאחר, יש לבצע Logout ממערכת ה-Zoho CRM – באמצעות כפתור logout למעלה מצד שמאל. היציאה מהמערכת תוציא אתכם מהדף בו הייתם. בכל פעם שתרצו לבחון תפקיד אחר עשו זאת מתוך הדף הנוכחי.
להדגמה באנגלית הקליקו כאן (ייפתח חלון נפרד)
להדגמה בעברית הקליקו כאן (ייפתח חלון נפרד)
לדמו יכולות זוהו CRM – מדיה חברתית – Social CRM – הקליקו כאן (ייפתח חלון נפרד)

ניהול מכירות – CRM

אנשי המכירות אחראים להשגת מטרות המכירות של הארגון בצורה יעילה. כדי לעשות זאת יש לנהל את צפי המכירות (Pipeline) כדי לוודא שאף הזדמנות אינה הולכת לאיבוד. באמצעות המערכת מבוצע ניהול שוטף של הלקוח ושלבי המכירה – כדי שבסופו של דבר תסגרנה העסקאות בהצלחה:

  • הובל ליד (LEAD) לעסקה והקצה הזדמנויות
  • ניהול לוח זמנים, שיחות ופגישות עם לקוחות פוטנציאליים
  • ניהול את פעילויות המכירה
  • פתיחת תחזית מכירות- וצפיה בדחות מתקדמים להצגת צפי המכירות

ניהול שיווק -CRM

איש השיווק אחראי על הפעילויות והתהליכים הנדרשים כדי ליצור, לשמור על קשר, להעביר הצעות בעלות ערך עבור לקוחות ושותפים. בקצרה ניהול קשרי הלקוחות על כל רבדיו, איש המכירות משלב תקשורת מבוססת תהליך וכן תקשורת יזומה ללקוחות לפי סגמנט מסויים:

  • תוכנית והפעלה של מסעות שיווק (תערוכות, שיווק בדוא"ל, וכו ')
  • הפקת פניות שיווקיות
  • מדידת ההחזר על ההשקעה במסעות שיווק
  • מכירה צולבת ומשלימה של מוצרים רלוונטיים up & cross -selling

ניהול שירות – CRM

מנהל השירות אחראי על טיפול מהיר ויעיל בפניות הלקוחות תוך שיפור חווית הלקוח שלהם. אנשי התמיכה עוקבים אחר סטטוס פניות השירות של הלקוחות, תוך קבלת דיווחים מbמערכת CRM אודות צווארי בקבוק בתהליך תוך שימת יד על "דופק" שביעות רצון הלקוחות ונאמנותם:

  • יצירה וניהול מאגר ידע ופתרונות
  • ניהול פניות השירות
  • הקצאת פניות השירות לטכנאי הרלוונטי
  • הגדרת כללי הסלמה לטיפול בצווארי בקבוק
דילוג לתוכן