אם הופנית\ה לקישור זה, פירוש הדבר שנתבקשנו על ידך או על ידי Zoho לסייע לך. למעשה, בשל הבדלי שפה וזמני תמיכה שונים, נתבקשנו ע”י זוהו לתמוך בכל הלקוחות בישראל. הדבר נובע מהקשרים ההדוקים שלנו מול זוהו שנובעים בין היתר מכך שתירגמנו ושאנו ממשיכים לתרגם מוצרים של זוהו לעברית, בשל במיקוד שלנו בעבודה על מערכות זוהו בלבד, בשל נסיון עצום של יותר מ- 10 שנים ובתמיכה במעל ל- 40 אפליקציות זוהו.

לשם כך, נצטרך שתתייג את Holistic CRM כדי שתהיה לנו הבנה טובה יותר של מוצרי Zoho והגרסאות בהן אתה משתמש.
לאחר שתתייג\י אותנו, תוכל לקבל את עזרתנו במהלך השימוש ב Zoho. אנו עוזרים בחינם בנושאים פשוטים , וכאשר זה מסתבך, נודיע לך על חיובים אפשריים לפני כן.

הזכאות לקבל תמיכה מאיתנו לא תימנע ממך לעבוד ישירות עם Zoho אם אתה מעדיף זאת, וזה לא מייקר את תשלום הרישיונות שלך.

התיוג כן עוזר לנו להציג לזוהו קהילת משתמשים ישראלים גדולה, להביא ידע ומומחים של זוהו מחו”ל לארועים בארץ ולהפנות משאבים של זוהו לתמיכה טובה יותר בעברית.

בנוסף תיוג לא יעניק לנו גישה למערכת Zoho שלך.

כך תוכל\י לתייג אותנו (לוקח פחות מדקה):
1. השתמש\י באישורי ה- Super Admin שלך (זה מתייחס למשתמש שמשלם עבור שירותי Zoho שלך) כדי להיכנס למערכת Zoho, בדיוק באותה דרך שבה אתה נכנס ל Zoho CRM.

2. בחלון דפדפן חדש הזן\ני את הכתובת הבאה: https://payments.zoho.com/html/store/tagyourpartner.html
3. לחץ\י על תיבת הסימון “Select All” (תיבה זו עשויה להופיע יותר מפעם אחת) ואז לחץ על הכפתור הירוק “Tag your Partner”:

4. בשלב הבא, אל תסמן את תיבת הסימון “Do you want to give your Mail Control Panel Access to your partner?”, אלא אם כן אתה זקוק לעזרתנו להגדרת הדוא”ל שלך.
5. הזן את קוד שותף HOLISTIC ולחץ על כפתור “Send”.
6. בשלב הבא, אנא לחץ על כפתור “Tag your partner” הירוק.
זהו זה! עשית את זה – 🙂
לחץ כאן למידע נוסף על Taggin מאתר Zoho