אנחנו נרגשים להודיע על התממשקות בין Zoho CRM ל ZOHO REPORT.
עדכון חדש וחשוב שנותן גישה אל אוסף של תכונות וניתוחים מתקדמים למשתמשי Zoho CRM.
אלו הן תכונות המקנות לך שליטה טובה יותר בנתוני ה-CRM שלך ועוזרות לך לבצע החלטות עסקיות מושכלות ברמה גבוהה יותר.
אינטגרציה חלקה – ל ZOHO REPORT ,
בדרך כלל, ספקי תוכנת CRM תלויים בספקי צד שלישי שמספקים תוספי תוכנה (Plug-In) עבור מידע עסקי (BI) נוסף.
הבעיה הבולטת במודל הזה היא העובדה שכעת המשתמש חייב להכיר עוד מערכות תוכנה של מידע עסקי, וגם תוספת העלות עלולה להיות משמעותית.
עם פתרון זמין של אספקת מידע עסקי, Zoho הופכת לספק ייחודי אשר לא רק מבצע את משימות ה CRM והמידע העסקי, אלא גם מציע שילוב חלק בין CRM / פתרון BI.
ניתוח מתקדם.
ZOHO REPORT , בהיותו כלי מקיף של דיווח ואיסוף מידע עסקי, מקל על "חיתוך וניתוח" של נתוני ה-CRM.
עם יותר מ -70 תבניות מוכנות מראש של דיווחים, ויכולת ליצור מספר רב של דוחות Ad-Hoc , תוספת זו היא רכיב חובה עבור כל מי שרואה את נתוני Zoho CRM שלו כמכרה זהב שעבודת כרייה נדרשת בו כדי לחלץ את ערכו המלא.
שיתוף, שליחת דוא"ל מתוזמנת וגם הדפסת דוחות לקוחות
הנגישות של Zoho Report באינטרנט, באמצעות הדפדפן בלבד, מקלה על שיתוף פעולה עם עמיתים.
מדובר לא רק בשיתוף של דוחות מקוונים.
עבור אלה שרוצים לראות את הדוחות שלהם כ- PDF / xls / jpeg, ליצור דוחות מתוזמנים, לשלוח אותם בדואר אלקטרוני ולהדפיסם מערכת זוהו CRM הופכת את כל זה לאפשרי.
מלבד האמור לעיל, ל Zoho Report יש מעצב דוחות ניתן לגרירה ושחרור, אשר כל מנהלי מכירות ימצאו אותו קל מאוד ואינטואיטיבי לשימוש.
כל הנ"ל זמין כעת ודורש ביצוע של קליקים ספורים בחשבון Zoho CRM שלך. המצגת להלן מסבירה כיצד להגדיר את התוספת הזו.
נכון לעכשיו, השקנו את ההרחבה הזו עבור חשבונות Zoho CRM Enterprise בלבד, ואנו מתכננים לפתוח אותה בעתיד הקרוב גם עבור חשבונות ה-CRM המקצועיים.
להלן סרטון המחשה.
איך להגדיר את Zoho Support ב Zoho CRM.