מערכת ZOHO CRM – שרות יעיל לחברות אינטרנט – מערכת ניהול קשרי לקוחות CRM

Zoho CRM – ניהול קשרי לקוחות

Zoho CRM פתרון ה- CRM הזול, היעיל והאמין ביותר. תמורה מקסימאלית בהשקעה מינימלית מעל 60 מיליון משתמשים כבר עובדים עם Zoho, מתוכם 5,000 בישראל!

צרו עמנו קשר עוד היום!

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות, השאירו פרטיכם או התקשרו.

04-3740374

Leads Source

מגון קורסים רחב, על כלי ZOHO השונים,

הצג עוד תוכנות >>

מגון קורסים רחב, על כלי ZOHO השונים,

הצג עוד תוכנות >>

בפוסט זה נסביר כיצד יכולה מערכת ZOHO CRM להתאים לחברות אינטרנט ולמנהלי אתרי אינטרנט בזכות הטיפול היעיל והממוקד שלה בבעיות השונות בהן הם נתקלים.

כיום יש מספר גדל והולך של חברות אינטרנט שמנהלות 100 אתרים ומעלה (SMB).

כל חברה רוצה לקבל תזכורות למועדי תשלום או תשלום חודשי (ריטיינר), מידע לגבי חבילות אכסון ומאפיינים שונים שהלקוח דורש, ברגע שהלקוח מתקשר או פונה דרך האתר.

מערכת ניהול קשרי לקוחות של Zoho CRM יכולה להתאים באופן מושלם לחברות אלו, מה עוד שחברות מסוג זה לא עובדות על נתח רווחים גבוה.

היות והתחרות בענף היא קשוחה, חשוב מאוד למנהלי אתרי אינטרנט לשמור על עלויות תפעול נמוכות.

Zoho CRM היא מערכת רובסטית ועלות התפעול שלה נמוכה בהרבה ביחס לתוכנות CRM שקיימות בשוק ונמצאות באותה רמה.

טיפ למנהלי אתרים:

דוגמא:
מודול הלידים: כל חברה רוצה להגדיל את מאגר הלקוחות שלה על מנת להמשיך ולהיות רלוונטית.

בעזרת מערכת ה CRM של ZOHO ניתן ללכוד לידים מאתר החברה.

את הטופס ניתן לשתול גם ב: דפי פייסבוק, דפי נחיתה של גוגל, ובכל מקום שניתן לשתול בו קוד HTML.

הלידים עוברים ישירות למודול של הלידים ב CRM, וניתן גם לבצע אסקלציה, כלומר אם גולש בחר קידום בגוגל או בניית אתר או אכסון אזי הליד יגיע אוטומטית למשתמש שמטפל בלידים מסוג זה ויוכל לתת את התשובות הנכונות. ניהול לידים ב ZOHO CRM הוא קל ויעיל.

מודול הלקוחות ואנשי הקשר: לכל לקוח (חברה) משויכים אנשי קשר שעובדים ישירות מולו (או מול החברה שלו), כלומר BTOB. ז.א. שעובדים בסגנון הבא: משה – איש קשר שעובד מול HOLISTIC CRM (שם לקוח),
עניין זה חשוב כי יכול להיות קשר עם מספר אנשי קשר מתוך ארגון אחד, ומי שעובד רק עם לקוח קצה, כלומר יש לו איש קשר יחיד –  יכול לעבוד רק עם אנשי הקשר,

פרטי לקוח
שם החברה, אתר אינטרנט, טלפונים כתובת, חבילות אכסון ועוד.

פרטי איש קשר
הפרטים הרגילים, היינו מידע על תפקיד איש הקשר ומה רמת קבלת ההחלטות שלו בארגון.
כמובן שבעזרת ZOHO CRM ניתן לראות גם את כל המיילים שהחלפנו עם אותו איש קשר.

מודול ההזדמנויות – עסקאות
במודול הזה ניתן לעשות מספר דברים. אם ה CRM מיועד להיות CRM קלאסי אזי המודול הזה מתאר את ה DEAL FLOW, כלומר הוא מתאר כל שלב ושלב במכירה – מהשלב של שליחת פרטים, פגישה ראשונית, פרזנטציה, שליחת הצעת מחיר ועד סגירת העסקה.
לכל חברה יש תהליך מכירה משל עצמה, וכדי לענות על כך ניתן להתאים את השלבים בדיוק לפי צרכי כל חברה וחברה.

מודול הצעות מחיר\הזמנות עבודה\חשבוניות\מוצרים
במודולים אלו אנו שולחים ללקוח הצעת מחיר או הזמנת עבודה מתוך מערכת ה CRM.הצעת המחיר היא תבנית HTML שניתן לערוך כרצוננו, וכך גם לגבי הזמנות מכירה וחשבוניות. מודול החשבוניות ב ZOHO CRM אינו מוכר במוסדות המס בישראל, אך ניתן לבצע אינטגרציה לתוכנות אינטרנט שמנפיקות חשבוניות מוכרות במוסדות המס בישראל, לדוגמא Invoice4U ו Icount, וזאת בעזרת כלי בשם WEBHOOK שקיים בתוך ה CRM.

מודול קריאות השרות
זהו מודול שבעזרתו ניתן לקלוט קריאות שרות של הלקוחות שלנו מאתר, או מכל מקום אחר שניתן לשתול בו טופס של ZOHO CRM.
מקווים שעזרנו.