Zoho CRM -PC | Zoho CRM -PC – holisticcrm

הגדלת המכירות,
ייעול תהליכי העבודה, השירות והבקרה כאסטרטגיה עסקית

עכשיו זה רשמי!
ZOHO CRM המערכת הטובה בעולם!
ע"י PC MAGAZIN לשנת 2019!

מעל 45 מיליון משתמשים לא טועים!

"איך לנהל מאות ואלפי, תהליכי מכירה ושרות באמצעות מערכת אחת?"

נמאס לך לאבד פניות נכנסות ולידים בעסק? 
לקוחות מחכים הרבה זמן להצעות מחיר?
עסקאות בורחות לך ולא נסגרות?
רוצה למנוע חזרה על תהליכים ובזבוז זמן יקר?
רוצה עבודה אחידה בארגון?
הידע העסקי נמצא בראשי האנשים ולא במערכת?

ZOHO CRM  עוזרת לעסקים מכל הגדלים לסגור יותר עסקאות בצורה חכמה ומהירה יותר. להגיע אל לקוחות פוטנציאליים ברגע ובזמן הנכון ולתרגם אותם למכירות בכל ערוץ אפשרי.

"השיטה לניהול מאות ואלפי תהליכי מכירה ושרות מבלי לפספס אף אחת!"

מערכת ZOHO CRM 

צור קשר

תועלות שימוש במערכת

שליטה חכמה ויעילה בתהליכי המכירה והשרות
שירותי ענן, גיבוי מלא, כניסה מניידים מכל מקום 
יצירת מערכת התראות ללקוחות ולמשתמש
איינטגרציית מובנית ל GMAIL ו OFFICE 365 חיסכון אדיר בעלויות תחזוקה ושירות
צפייה בדוחות בקרה בכל רגע מכל מכשיר
הפקת מסמכים חשבונאיים כולל חותמת דיגיטלית וסליקה ישירות מ CRM - מוכרים ברשויות המס בישראל

ZOHO CRM המערכת המתקדמת בתחומה שתייעל את תהליכי השרות והתמיכה, תגדיל שביעות רצון הלקוחות, תוך שימוש בקדמת הטכנולוגיה. לפרטים ושירותים נוספים, צור עמנו קשר
בטלפון: 04-3740374 או בטופס צור קשר

* ניתן לקבל ליווי בתהליך הקמת הרשיון  על ידי נציגי מחלקת התמיכה במשרדי HOLISTIC CRM *

גלה את הפתרונות בהם
משתמשות אלפי חברות מצליחות ברחבי העולם.
מהיום ניתן לקבל את התוכנה גם בעברית!

אז מי הם לקוחות ZOHO CRM?
חברות אשר נושא המכירות השירות והתמיכה בראש סדר העדיפויות שלהם ושואפים למצויינות, תוך יצירת צמיחה עסקית משמעותית, כאן, היום ועכשיו.

מעל 45 מיליון חברות ברחבי העולם נותנים אמון ב ZOHO CRM

סיפורי לקוח Zoho Crm

"Salesforce עושה עבודה בלגרום לאנשים לחשוב על מערכות  CRM אחרות כחסרות פונקציונליות. בדקנו את Zoho ומצאנו כי לא רק כל הפונקציונליות של Salesforce קיימות ב ZOHO ראינו שהממשק היה הרבה יותר נוח וידידותי למשתמש. ומעוצב היטב. האתגר היחידי שנותר לנו הוא שינוי פלטפורמות."

אודות Bernard Health

האתגר - מעבר מהיר ונקי מ SALESFORCE


במהלך החיפוש של ברנרד עבור מערכת  CRM הוא נתקל בתוכנית "Zwitch" של Zoho - תוכנית שנועדה ונוצרה במיוחד לחברות בסדר גודל הזה לעבור ל- Zoho, תוך חיסכון עצום בעלויות!

טולברט אומר, "Salesforce עושה עבודה בלגרום לאנשים לחשוב על מערכות  CRM אחרות כחסרות פונקציונליות. בדקנו את Zoho ומצאנו כי לא רק כל הפונקציונליות של Salesforce קיימות ב ZOHO ראינו שהממשק היה הרבה יותר נוח וידידותי למשתמש. ומעוצב היטב. האתגר היחידי שנותר לנו הוא שינוי פלטפורמות."


התועלות

בשורה התחתונה מנקודת המבט של חיסכון בעלויות ישנו שיפור משמעותי מאז המעבר לזוהו לפני שנה וחצי.

"אנחנו חוסכים יותר מ -70% בשנה מאז המעבר מ Salesforce, כשאני אומר לאנשים שהחלפנו את ה- CRM, הם היו מזועזעים", אומר טולברט. "הם חושבים ש- Salesforce היא הפלטפורמה היחידה בשוק שיכולה להתאים את המורכבות של העסק שלנו, וזה פשוט לא נכון, ברנארד גם משתמש ב ​​מוצרי Zoho, כולל קמפיינים, DESK, SALESIQ וכלי ה  Zoho Connect נהפך לחלק מהתרבות שלנו עכשיו. זה כמו ה Twitter הפנימי שלנו. ברור לנו ש ZOHO שמה דגש על הפרטים הקטנים אשר מספקים חוויית משתמש נהדרת ".

טולברט מתכנן הוספת עוד מוצרי Zoho בעתיד. כרגע יש להם בערך 90 משתמשים. טולברט מציין כי העובדים הרבה יותר מרוצים מהממשק הפשוט והנעים"בסופו של דבר,  הוא אומר שהמעבר למוצרי "ZOHO" הייתה "שווה את זה".

Edit this element to replace this text with your code.

"החלטנו להתשמש בפלטפורמת של ZOHO CRM, כי היא עומדת בדרישות השימושיות שלנו, ויכולנו להתאים אותה בקלות לצרכים הייחודיים של הפעילות שלנו"

אודות:
Amazon India

האתגר - מציאת הפלטפורמה הנכונה

אמזון הודו נדרשה למצוא מערכת  CRM קלה ונוחה לשימוש וללמידה והיא צריכה למצוא אותה במהירות האפשרית. עם נפח עצום של קמעונאים בעלי מוטיבציה אשר רוצים למכור את מרכולתם בהקדם האפשרי באינטרנט, שוק ה eCommerce בהודו צומח במהירות, ואמזון בהודו צריכה להדביק את הקצב.

"החלטנו להתשמש בפלטפורמת של ZOHO CRM , כי היא עומדת בדרישות השימושיות שלנו, ויכולנו להתאים אותה בקלות לצרכים הייחודיים של הפעילות שלנו"

עם זאת, הארגון בחר לעבור ללא עזרה של יועץ חיצוני. למעשה, מנהל הפרויקט פיקח על ההגירה לZOHO  בעצמו. התהליך עצמו לקח שלושה שבועות לערך לעבור באופן מלא.

התועלות הבטחת איכות וצמיחה תפעולית

ממשק המשתמש הפשוט והידידותי למשתמש של Zoho CRM, בשילוב עם יכולות ההתאמה האישית שלו, סייעה לאמזון לייעל את רשת ספקי השירות הלא מובנית שלהם בהודו. עם Zoho, כעת הם מסוגלים בקלות לפקח על כל ספקי השירותים עם שקיפות מלאה.

אננד גויאל, מנהל התוכנית של רשת ספקי השירותים, אמר כי "הפונקציות שהוספנו הביאו את Zoho CRM ממערכת ניהול של אנשי קשר והזדמנויות, לפלטפורמה מבצעית רובסטית ביותר, עם שילוב של  Zoho ANALYTIC, ואף הרחבנו את הפלטפורמה כך שיכלול מספר תכונות כמו SMS, דוא"ל והתראות לקמעונאים, כך שהם ידעו מתי יש לצפות לאיש קשר, מה מצב העבודה שלהם וכו יתר על כן, הוא הסביר כי הם יכולים כעת "בקלות לשלוט בעסקאות אשר נופלות עקב סטנדרט נמוך באותו אופן."

"אין ספק שהייתי ממליץ על Zoho CRM עקב גמישות וקלות שימוש", אמר גויאל. "עכשיו יש לנו נפח עצום של קמעונאים באמצעות השירותים שלנו, זה עוזר לנו לגדול בקצב מסחרר".

"אנחנו יכולים לחבר נציגי מכירות חדשים באותה מהירות שאנו מחברים לקוחות חדשים", הוא אומר. "סטנדרטיזציה של תהליך המכירה שלנו הופכת אותו ליותר בר-קיימא לצמיחה לטווח הארוך."

אודות:
Loaddelivered

יישום הנהלים ותהליכי המכירה במערכת ה CRM מאפשר יציבות משמעותית להמשך גדילת והצמחת הארגון

רקע -
ההצלחה של LoadDelivered תלויה בשימור קשרי הלקוחות שלה תוך כדי ניווט יעיל בשוק שברירי. במשך כשש שנים ניהלה LoadDelivered את הלקוחות ותהליכי מכירה באמצעות מסמכים וגיליונות אלקטרוניים של Word. 

"תהליך המכירה שלנו מבוסס על העברת הזדמנויות באמצעות תהליך ידוע מראש מהרגע הראשון חיפשנו פלטפורמה מבוססת WEB אשר יכולה לתמוך בתהליך זהתוצאות"ראינו תאוצה מיידית במכירות לאחר יישום Zoho CRM בשנה שעברה", אומר פק. "אני בהחלט זוקף את הצמיחה לזוהו."

LoadDelivered ייעל גם את התקשורת הפנימית בין שני משרדיה - אחד בשיקגו ואחר בלוס אנג'לס. נכון לעכשיו,לחברה 27 רישיונות בשימוש. השימוש העיקרי הוא על ידי נציגי מכירות בתוך ומחוץ. תהליך מכירות ותקשורת סטנדרטיים מקל על הבאת נציגי מכירות חדשים."אנחנו יכולים לחבר נציגי מכירות חדשים באותה מהירות שאנו מחברים לקוחות חדשים", הוא אומר. "סטנדרטיזציה של תהליך המכירה שלנו הופכת אותו ליותר בר-קיימא לצמיחה לטווח הארוך."

"אנחנו יכולים לעקוב במדויק אחר המסע של הלקוח ולנהל את ההתקנות הסולאריות מתחילתן ועד סופן," אמר גרינהאלג. לדבריו, "Zoho CRM מספקת את הכלים ליצירת המתודולוגיה והתרבות כדי להשיג את המטרות שלנו, ואני מייחס את הצמיחה שלנו לשימוש בכלים של ZOHO.

אודות:
Revision Energy

האתגר - 

בסוף 2009 כאשר חברת Revision Energy התחילה בחיפוש אחר פלטפורמה לניהול מערך המכירות שלה ניהול אופרציית התקנות הפנלים הסולארים שלה  וניהול פרויקטים. "באותו זמן היינו בשלבי צמיחה, ולאחר שזה עתה פתחנו את המשרד השני שלנו", אמר פרד גרינהאלג, מנהל השיווק והמכירות, גרינהאלג הבין כי על מנת באמת לחוות צמיחה מהירה, הוא צריך מתודולוגיה דיווח ברורה של ניהול מכירות החברה וצבר מכירות. האתר הוא שגיליונות אלקטרוניים פשוט כבר לא תמכו בריבוי המידע, עריכה שמירה ומחיקה של מידע היה דבר שבשגרה והפריע רבות לתהליך המכירה.

תוצאות

גרינהאלג מציין את יכולת ההרחבה והגמישות של Zoho CRM כשתי סיבות מרכזיות, אשר אפשרו ל Revision Energy  להתגבר על אחד האתגרים הגדולים ביותר שלה, ואף לצמוח באופן בר קיימא, ולאמץ תרבות של אחידות במידע.
כדי לשמור על התרבות הזאת, גרינהאלג החל  להשתמש ב Zoho Reports, שאותו הוא אוהב, משום ששילובו עם Zoho CRM מאפשר לחברה "להתעסק יותר בניתוח נתונים ויישום האסטרטגיה העסקית, במקום בבניית טבלאות מורכבות באקסל וביזבוז זמן יקר

לקוחות ממליצים על מערכת Zoho Crm

חברת PUROLITE חוסכת עד 100,000$ בשנה בעזרת ZOHO CRM

ACTION COACH משתמשת ב ZOHO CRM לניהול לידים פוטנציאלים לקוחות ושימור לקוחות

Jody JohnsonMasterCoach, ActionCoac

עוזרים לקמעונאים לפרוח ולשגשג בעזרת ZOHO CRM

Anand GoyalDirector,
Amazon India

ZOHO CRM מעניקה החזר על השקעה באופן מיידי לחברות שילוח אנו ראינו באופן מיידי את הגדילה והצמיחה במכירות בעזרת ZOHO CRM

Robert PeckCVP of Business Development, Load Delivered

בשורה התחתונה נשאר לנו עוד 500,000 ש"ח  כתוצאה מהמעבר מ SALESFORCE ל ZOHO CRM PLUS

Alex TolbertCEO, Bernard Health

בעזרת ZOHO CRM הצלחנו לשנות את התרבות הארגונית ב REVISION ENERGYאנו משתמשים ב ZOHO כבר שש שנים ואנחנו לא מפסיקים להנות ממנה.

Fred GreenhalghDigital Marketing Manager, Revision Energy

גם המותגים הגדולים ביותר משתשמים ב ZOHO CRM

למי ZOHO CRM מתאימה?

הייחודיות של מערכת ZOHO CRM הינה היכולת להתאים לכל סוגי הארגונים מארגוני אנטרפרייז עד ארגונים בינוניים ואף לעוסקים זעירים, המערכת יודעת לגדול עם הארגון ואף תוך כדי תנועה


צור קשר ונעזור לך להתאים את הפתרון.

מאפיינים עיקריים Zoho CRM

ביצועים וניתוח נתונים 
ככל שהעסק גדל יותר, כך אתם צריכים לדעת טוב יותר למדוד את הביצועים של כל פעילות במחלקת המכירות, וכן לדעת לספק יעדים ברי השגה עם ניתוחי הדוחות של Zoho CRM והתחזיות.

אוטומציה במכירות 
עם יכולת האוטומציה המתקדמת של ZOHO CRM ניתן לחסוך זמן וכסף על ידי כך שיווצרו משימות באופן אוטומטי כך שמחלקת המכירות יתמקדו בסגירת יותר עסקאות ובזמן קצר יותר

Marketing Automation
ראה את תוצאות השיווק והמכירות באותו דף. הביאו יותר לידים הוציאו לפועל קמפיינים ממוקדים וקמפיינים ממונים חיבור מובנה של GOOGLE ADS למערכת וראו את ה ROI שלכם

טלפוניה
ניהול חכם של שיחות הטלפון היוצאות והנכנסות ע"י משתמשי המערכת. הקלטת כל השיחות והצמדתן לכרטיס האיש קשר תוך יצירת קבצי MP3 . שיפור תהליכי הבקרה ועבודה ע"י חזרה והקשבה לשיחות מהעבר ומתן משוב לנציגים השונים.

ZIA - בינה מלאכותית 
כאשר Zia לומדת על הארגון והצוות שלכם , היא תציע תחזיות ומגמות, וכמו כן אנומליות, המרות, ומחשבת סיכויי סגירת עסקאות. Zia אפילו מייצרת משימות חוזרות על מנת להאיץ את מחזור המכירות שלכם.

ניהול תהליכים
האם צוות המכירות יודע מה לעשות בכל שלב ושלב במכירות?  האם הפעולות הם אחידות? עם BLUEPRINT אתם יכולים לתת "שכל" במכירות ולהוריד את כל הידע שצברתם במשך השנים לארגון שלכם וכך תתפנו לעשות את מה שאתם צריכים ואוהבים.

שיתוף פעולה בין אנשי הצוות
תוכלו לראות בזמן אמת פידים של אנשי המכירות, צ'אטים בין אנשי הצוות לשיתוף רעיונות המאפשרים סגירת עסקאות בצורה מהירה ויעילה יותר לכולם! וכמובן תיוג אנשי צוות בעסקאות

כלים להאצת פיתוח
בנה אפליקציות מורכבות ללא מאמץ. פלטפורמת הענן הארגונית של Zoho CRM מספקת כלים מגווים לבניית  אפליקציות ברמות ידע שונות, כלומר ללא צורך בידע תכנותי או צורך חלקי ו או צורך מלא. אפשרות ל white labelled מותאם ורטיקאלית (סקטוריאלית).

ריבוי ערוצי תקשורת
התחברו בזמן אמת ללקוחות פוטנציאליים, בכל הערוצים. מדוא"ל טלפון, SMS, צ'אט חי ואף מדיה חברתית. SalesSignals מודיע לכם כאשר לקוח פונציאלי שלכם נמצא באתר, קורא את קמפיין הדוא"ל שלכם, או עוקב אחר הפרסומים שלכם ברשתות החברתיות

התאמה אישית
התאם מודולים סטנדרטים כגון לידים, לקוחות ואנשי קשר, וגרמו למערכת לעבוד כמו שאתם רוצים!עם תצוגות מותאמות אישית, להחליט איזה שדות לראות ומתי לראות אותם ובאיזה שפה אתם מעדיפים לעבוד.

ניהול צוות מכירות
ניהול צבר מכירות לזהות מי הם לידים אשר כדאי להשקיע בהם מאמץ ולחסוך עלויות ולהשקיע את המרץ במקומות הנכונים, ולהגיע ליעדים אשר הצבתם, לראות היכן צוואר הבקבוק והיכן צריך לשחרר והיכן צריך לדחוף!

אבטחה
האבטחה שלכם בעדיפות הראשונה שלנו, אנו מוצאים את האיזון בין הגנה על הלקוחות לבין החופש לאנשי הצוות לסיים את עבודתם.

יתרונות העבודה עם מערכת ZOHO CRM
הגדילו את הפרודוקטיביות של אנשי המכירות שלכם, 
סגרו יותר עסקאות בזמן נתון, הגדירו יעדים וזהו מגמות

בעזרת אותת המכירה תוכלו להגיב  ולפעול עכשיו!! תוכלו לדעת מי פתח את הדוא"ל או את הצעת המחיר או את החוזה אם הוא לחץ ונכנס למצגת או לקובץ המצורף - ככול שזמן התגובה קטן סיכוי סגירת העסקה גדל. תוכלו להגיב בזמן אמת לתגובות ברשתות החברתיות ולנהל משברים בצורה חכמה

ראו את ההתכתבויות שלכם מאורגנים ומסודרים תחת הלידים אנשי הקשר והזדמנויות, ניתן לשלוח ישירות מתוך ה CRM באמצעות תבניות מייל או באמצעות אוטומציה. דוא"ל הנשלח ממערכת ה CRM ימצא אף בתיבת הדואר המקורית שלכם בפריטים שנשלחו ואף דוא"ל הנשלח התיבה המקורית שלכם יופיע ב CRM

הרחיבו את מערכת ה CRM שלכם ע"י מגוון רחב של אפליקציות. ZOHO MARKETPLACE מציעה אין ספור אינטגרציות לצד שלישי ולאפליקציות מוכרות כמו  Google Drive, DocuSign, MailChimp, LinkedIn, Google Ads ועוד. חיסכון אדיר בעלויות פיתוח ואינטגרציה והתאמת הארגון לשוק המשתנה בזמני שיא!!

תהליכי אישור - Approval Process נהלו את התהליכים העסקיים שלכם בצורה טובה יותר, לדוגמה כל פעם אשר שולחים הצעת מחיר או נתינת הנחה מעל אחוז שהגדרתם הגורם הממונה יכול לקבל הודעה לאישור

טלפוניה התקשרו ישירות מתוך כרטיס הלקוח, הקפצת חלון בעת קבלת שיחה עם שם הלקוח והחברה, הקלטת שיחה ותיעוד שיחה באופן אוטומטי לכרטיס לקוח. קבלו דו"ח שיחות יומי כמה שיחות בוצעו המרות ועוד

רשתות חברתיות הבינו מה הלקוחות שלכם אומרים על חברתכם, וקבלו לידים ישירות לתוך למערכת ה CRM  מתוך הקמפיינים הממומנים ב FB וברשתות החברתיות וניתן להגיב לכל סוגי הלקוחות ישירות מתוך המערכת.

קורא כרטיסי ביקור אתם נמצאים בתערוכות בכנסים או בכל מקום אחר ניתן לסרוק כרטיסי ביקור ישירות לתוך מערכת ה CRM שלכם למודול לידים או למודול אנשי קשר. ולחסוך זמן יקר.

העשרת מידע - Data Enrichment שמורו על המידע שלכם מעודכן מול הלקוחות שלכם קבלו מידע עליהם מתוך הרשתות החברתיות והציבוריות ישרות למערכת

BEST TIME TO CONTACT דעו מתי זה הזמן הכי טוב לתקשר עם הלקוחות שלכם, מתי הם פותחים את הדוא"ל מתי הם הם עונים לטפון או מתי הכי טוב לתזמן את שליחת המייל ללקוח.

אפליקציית CRM לנייד נהל את העסק או את המחלקה או את העסקה ישירות מתוך מכשיר הנייד שלכם, חסכו זמן יקר על ידי תגובה מהירה ללקוחות שלכם וכך תגדילו באופן משמעותי את אחוזי סגירת העסקאות, עבדו מכל מקום ובכל זמן וקבלו את העדכונים הכי חמים ישירות לנייד

חיזוי לידים ועסקאות גלו אם ליד או עסקה מתחמקים או מתחזקים על ידי ניתוח הפעילויות שלכם, מערכת חכמה הקובעת טמפרטורה לליד או דירוג הליד על ידי פעולות שנעשות  על ידי הלקוח או על ידי משתמשי המערכת ניתן כמובן להגדיר אילו פרמטרים למדוד ולתת את הדרוג אותו אתם מעוניינים לתת

BluePrint הכלי החזק ביותר שנבנה ע"י  ZOHO  בעשור האחרון – יצירת תהליכי עבודה אחידים בארגון על ידי יצירת שלבי עבודה אחידים לכל המשתמשים ולכל המחלקות, תוך מניעת טעויות בתהליכי המכירה והשירות והנגשת אחידות ארגונית אל מול פני הלקוחות

צור קשר

תועלות שימוש במערכת

מערכת בענן ביצועים מעולים
ניהול ה CRM מתוך הנייד 
הגדלה וזירוז מכירות
הצמחת הארגון 
ריכוז הידע
זיהוי מגמות
שקט ארגוני! המאפשר צמיחה

סרטוני תדמית - ZOHO CRM

Zoho CRM Close more deals on the move

Excitement meets Zoho One

Introducing SalesSignals - Zoho CRM

ZOHO CRM ON THE GO.....

מצא את הלקוחות הפוטנציאלים 
בקרבת מקום  


התוצאות העסקיות 
על כף ידכם.
לחץ לצפייה



סיימתם פגישה
עדכנו את ה CRM

חסכו עשרות אלפי שקלים ברישוי המשתמשים ללא התחיבות לחוזים ארוכי טווח!

This is the bottom slider area. You can edit this text and also insert any element here. This is a good place if you want to put an opt-in form or a scarcity countdown.