Zoho Support – מאפיינים עיקריים

חוזים SLA ואסקלציה

מדידת רמת השרות (SLA) והתאמתה לחוזים. ביצוע אסקלציה במידה וSLA יורדת. קרא עוד..

נהל קריאות שרות וקבע סדר עדיפות

ניהול שרות למספר מוצרים, מספר טכנאים. מעקב אחרי קריאות השרות עד לסגירתן. קרא עוד.

התאם את ZOHO Support כך שיענה על כל הדרישות שלך

תבניות דואר, הודעות, Workflows, ממשקים לאפליקציות אחרות שלך

מדידה ושפור של מה שחשוב ואיפה שחשוב

מדדים רבים מאפשרים לך להחליט מה חשוב לך ובעקבות כך לשפר את הטעון שיפור

עזור ללקוחותיך לעזור לעצמם

בעזרת כלי ה FAQ ופורטל הלקוחות ניתן לשתף פתרון בעיות ידועות ולמנוע פתיחת קריאות שרות מיותרות

עבוד ממוקד ולא מפוזר

ניהול תורים ואסקלציות בצד Workflows מאפשרים לך ולצוות להיות ממוקד בקריאות השרות החשובות באמת

 

דילוג לתוכן