נהל קריאות שרות וקבע סדר עדיפות
ניהול שרות למספר מוצרים, מספר טכנאים. מעקב אחרי קריאות השרות עד לסגירתן. קרא עוד.
התאם את ZOHO Support כך שיענה על כל הדרישות שלך
תבניות דואר, הודעות, Workflows, ממשקים לאפליקציות אחרות שלך
מדידה ושפור של מה שחשוב ואיפה שחשוב
מדדים רבים מאפשרים לך להחליט מה חשוב לך ובעקבות כך לשפר את הטעון שיפור
עזור ללקוחותיך לעזור לעצמם
בעזרת כלי ה FAQ ופורטל הלקוחות ניתן לשתף פתרון בעיות ידועות ולמנוע פתיחת קריאות שרות מיותרות
עבוד ממוקד ולא מפוזר
ניהול תורים ואסקלציות בצד Workflows מאפשרים לך ולצוות להיות ממוקד בקריאות השרות החשובות באמת