Holistic CRM
מערכת ניהול לקוחות – Zoho CRM
שותפה בכירה בישראל של חברת Zoho העולמית, מתמחה במתן פתרון הוליסטי לארגונים בתחום ניהול קשרי לקוחות (Zoho CRM) ובתחום מחשוב תהליכים ארגוניים באמצעות שימוש בכלי אינטרנט מתקדמים- Web based.
פתרון Zoho CRM הינו כלי עוצמתי של ניהול קשרי לקוחות, המתאים באופן מושלם לעסקים בינוניים וקטנים בשל פונקציונליות חזקה ונרחבת ובשל תמחור זול ביותר. מערכת Zoho CRM מבוססת כולה על Software As A Service) SAAS) – ומאפשרת גישה לפתרון CRM מתקדם, תוך שימוש באינטרנט בלבד: אין צרך בקניית ציוד, תוכנה או רשתות, ובהקצאת משאבי ארגון לתהליכי פיתוח ארוכים. עם מערכת Zoho CRM, חברות בכל גודל יכולות לקבל גישה לפתרונות CRM מתקדמים ברמה של תאגיד.
אנו מספקים ייעוץ וניהול מקיף של פרויקטים בתחום ניהול קשרי לקוחות, תוך התמקדות במגוון הכלים שמציע הערוץ האינטרנטי ומתוך ראיה הוליסטית של כלל צרכי הארגון.
צוות היועצים שלנו כולל מומחי CRM, מעצבי אינטרנט, מומחי שיווק דיגיטלי, אימון, שיווק בדוא"ל, עיצוב אתרים ואופטימיזציה למנועי חיפוש SEO ו SEM. ליועצים שלנו ניסיון רב במגוון של סקטורים עסקיים שונים, תוך שימוש בכלי אינטרנט מהמתקדמים ביותר הקיימים כיום.
ב- Holistic CRM אנו מכירים בחשיבות ניהול תהליכי השיווק, השירות והמכירות בצורה מובנית בעזרת מערכת ניהול קשרי לקוחות. ניהול שכזה מבטיח יתרונות עסקיים חשובים, כמו הגדלת היעילות והשיתוף בין העובדים בארגון, תוך ניראות גבוהה של תהליכי המפתח למנהלים. התוצאה: ניראות של העסק שלך והיכולת לקבל החלטות עסקיות מבוססות על מידע מדויק.
על ידי מתן נוכחות אינטרנטית אפקטיבית, יישום Zoho web based CRM, SEO, ייעול השיווק בדוא"ל ובאמצעי CRM חברתיים מתקדמים (בלוגים, Ning, Twitter, Face Book וכד'), אנו נוכל לעזור לך לרכוש לקוחות חדשים ולבנות את יסודות העסק שלך- והחשוב מכל לבדל את עצמך מהתחרות שלך והכל תחת קורת גג אחת:
- ייעוץ, יישום והדרכת ZOHO CRM
- תמיכה וליווי צמוד של לקוחות לאחר העליה לאוויר
- ניתוח תהליכים עסקיים תוך מתן פתרון ל”נקודות הכאב”
- ניתוח התנהגות לקוחות ואיתור לקוחות היעד
- קידם ערוץ המכירה האינטרנטי תוך יישום אסטרטגיה שיווקית המבוססת על Crm חברתי – social Crm
- פישוט ובניית תהליכי עבודה
- שיפור יעילות מכירות ותקשורת
- הכשרה של אנשי המכירות תוך ליווי תהליכי שינוי