שירות לקוחות במצויינות
כאסטרטגיה עסקית
השיטה לניהול אלפי קריאות שרות ותמיכה מבלי לפספס אף אחת!
נמאס לך להתמודד עם תחום התמיכה ו/או השירות?
רוצה לשלוט ולנהל את התהליכים בצורה חכמה ויעילה?
רוצה ליצור מערכת התראות לסטטוסים השונים?
רוצה לצפות בדוחות בקרה בכל רגע מכל מכשיר?
zoho desk המובילה את עולם התוכנות הממוקדות תמיכה ושרות לקוחות!
"איך לנהל מאות ואלפי
קריאות שרות ותמיכה באמצעות מערכת אחת?"
סרטון מקוצר – ZOHO DESK
תועלות שימוש במערכת
טיפול, ניהול ובקרה אופטימאליים
יעילות וקיצור זמני מענה במח' שרות
בקרה סטטוס מכל מכשיר בכל רגע – (לחץ לצפיה)
מערכת התראות אוטומית ללקוחות ולמשתשמש שיפור שביעות רצון לקוחות
הגדלת המכירות והתוצאות העסקיות
צור קשר
ZOHO DESK המערכת המתקדמת בתחומה שתייעל את תהליכי השרות והתמיכה, תגדיל שביעות רצון הלקוחות, תוך שימוש בקדמת הטכנולוגיה בתחום נותני השרותים לפרטים ושירותים נוספים, צור עמנו קשר בטלפון: 04-3740374 או בטופס צור קשר
* ניתן לקבל ליווי בתהליך הקמת הרשיון על ידי נציגי מחלקת התמיכה במשרדי HOLISTIC CRM *
אז מי הם לקוחות Zoho Desk?
חברות שמתן שרות ותמיכה הינו מרכיב מרכזי בסדר יומם. מנהלים שנושא השרות והתמיכה בראש סדר העדיפויות שלהם ושואפים למצויינות, תוך יצירת צמיחה עסקית משמעותית, כאן, היום ועכשיו.
סיפורי לקוח Zoho Desk
"Zoho Desk סייע לנו לספק זמינות ותמיכה מעולה על פני ערוצים מרובים, לשמור על זמני תגובה מהירים, ולנהל את חוויית הלקוח הכוללת מבלי לשבור את הראש"
"ניתחנו מוצרים אחרים בשוק אבל Zoho Desk ממוזג לתוך מבנה הארגון שלנו יותר מכל דבר אחר"
לקוחות ממליצים על מערכת Zoho Desk
"אני אוהב את ZOHO DESK, זה כל כך כיף להשתמש בה, והאינטגרציות חוסכות לי זמן וכסף. ניסיתי זנדסק, אוטו טאסק, וכמה פלטפורמות אחרות. אני אוהב את ZOHO בהשוואה הלמתחרים."
תקשורת נתונים IC
"מערכת הניהול קריאות שרות ותמיכה הטובה ביותר שראיתי, ללא ספק מצאתי מערכת שאני מעריץ בגלל קלות השימוש,כמות המשאבים, ההתאמה לחברה שלי, וכו '”
מטאו טולדו
MT Solutions
"מערכת סופר אינטואיטיבית. זה היה מאוד קל להטמיע את התהליכים, להקים ולרתום את הצוות וללמד אותם כיצד לנצל את התכונות של Zoho Help Desk"
קירסטן ס. בארנס
קירסטן ושות ', LLC.
"אני יכול רק להמליץ Zoho Desk כפתרון הטוב ביותר כרגע בשוק. המערכת מהירה, קלה לשימוש ויש בה את כל התכונות הדרושות במחיר נמוך מאוד!"
מקסימיליאן ריכטר
האפל בע"מ
"קלות השימוש, קלות הגדרת הדוחות הברורים. וקליטת ההדרכה של הצוות היו כמו קסם, המסוגלות לשלב את התהליכים עם התחום שלנו והגדרת דף הכרטיסים עבור הלקוחות שלנו היו נפלאים.
דוראן קסטילו
אורפק לטינה
"החברה שלנו מנסה כבר הרבה שנים להטמיע מערכת לקריאות תמיכה ושרות. תמיד הרגיש שמשהו חסר, Zoho Desk
עזרה לנו לשנות את המציאות הזאת."
פליפה קוצ'נו
Bancolombia
גם המותגים הגדולים ביותר משתשמים ב ZOHO DESK
למי ZOHO DESK מתאימה?
אנו יודעים כי אין "גודל אחד של תוכנה שמתאימה לכולם" בתחום שירות הלקוחות. בין אם הצוות שלך קטן או גדול, בין אם אתה פרילנסר או סטארט-אפ, אתה צריך את הכלי הנכון כדי להיות ממוקד שרות ולקוח.
צור קשר ונעזור לך להתאים את הפתרון.
שדרג את חווית הצוות והלקוחות!
הגדל את הפרודוקטיביות של הסוכנים שלך, הגדר ערכי ביצוע ושרות חדשים,
הסתנכרן עם אפליקציות אחרות שבהן אתה משתמש, קבל את ליבת מאמצי
שירות הלקוחות שלך, בכף ידך.
פנק את הלקוחות בפורטל אישי, הנגש להם את הנתונים ועזרה באופן יעיל, מהיר ואיכותי.
צייד את צוות המנהלים בחברה בכלים נוחים לקבלת החלטות נכונות.
הנגש לסוכנים שלך את הכלים הנכונים להיות פרודוקטיביים ביותר
חברה אחת. צוות אחד. Zoho Desk מסייעת להפגיש עובדים מכל המחלקות, לתת ללקוחות חוויית שירות לקוחות אחידה באמת לרוחב כל הארגון.
אל תאלתר, תשפר. זהה עם Zoho Desk, את המגמות והדפוסים הנכונים יותר במאמצי הצוות שלך, בצע שיפורים והפעל ביצועים טובים יותר באופן שגרתי.
Zoho Desk נותת לצוות שלך את הכלים הטובים והמתקדמים ביותר כדי לסייע לך במתן שרות ותמיכה ברמה גבוהה תוך שילוב אוטומציה של משימות תכופות.
ה Help desk שלך, באמת שלך. ב Zoho Desk מבינים את הייחודיות של העסק שלך, מאפשרים לך להתאים ולשלב את המערכת ולסנכרן עם יישומים אחרים..
עזרה עצמית היא העזרה הטובה ביותר. צייד את הלקוחות בארכיון תשובות לשאלות משלהם תוך יצירת רוח אמיתית של קהילה.
נוחות היא המפתח. כאשר הלקוחות שלך צריכים עזרה, היו זמינים עבורם על פני מגוון של ערוצים – דוא"ל, טלפון, צ'אט חי, מדיה חברתית ועוד..
יתרונות העבודה עם מערכת Zoho Desk
מכיר את השאלות המעצבנות והמיותרות מצד לקוחות? שחרר לחץ צור פורטל עבור לקוחות, לצורך ריכוז וקבלת מידע בזמן אמת והצג: מי הנציג המטפל, סטטוס הטיפול, תעוד תכתובות שהתקימו בין הלקוח ובין נציגי החברה במסגרת הטיפול בפנייה, הצג את מספרה של הפנייה, אפשר צפייה בפניות העבר וכדומה.מנהל מעקב באג'ים במערכת שלך? במערכת ה-Zoho-BugTracker ניתן לתעד תקלות שעליהן מדווח הלקוח במהלך פרויקט מסוים ולקשור את הטיפול בהן לפניותיו בעניינן. בלחיצת כפתור מתוך כרטיס הפנייה של הלקוח, נוכל להפעיל את מערכת השליטה מרחוק ולבצע שיתוף מסכים לצורך מתן המענה המתאיםאפשר קבלת פניות באמצעים שונים: החל משיחת טלפון יזומה על-ידי הלקוח, דרך הודעת דוא"ל שנשלחת ויוצרת פנייה במערכת, צ'ט שניתן לשלב באתר האינטרנט של החברה מרשתות חברתיות שניתן לחבר ישירות אליה ועוד… כמה נעים לקבל אצלך שרותכולנו חולמים לצפות בכל המתרחש עם הלקוח במקום אחד? חבר וסנכרן את המערכת עם מערכת ניהול קשרי הלקוחות Zoho CRM, עם מערכת ניהול התקלות Zoho BugTracker ועם מערכת התמיכה Zoho Assist וצפה במערכת ה-Zoho CRM בכל הפניות שנרשמו מטעמו ומטעם נציגיו (אנשי הקשר) השונים של הלקוח.אפשר לגרום למערכת לעבוד עבורך 24/7 שלח התראות אוטומטיות לעובדים וללקוחות, בנוגע לתהליכים וצעדים שונים שניתן להחיל במערכת.חבר את Zoho Desk למערכות חיצוניות שבאמצעותן ניתן לשלוח הודעות SMS ומיילים ללקוחות בעת קבלת הפניות או בעת השלמת הטיפול באלוכמה מרגיז לענות על אותן שאלות שוב ושוב.. נהל מרכז ידע שיכיל שאלות ותשובות נפוצות שנשאלו בעבר וחסוך את הצורך בכתיבה חוזרת של תשובות שכבר נמסרו בעבר ללקוחות וחברי צוות. הצג תוכן זה ללקוחות ו/או לעובדי הארגון והנגש את הידע בכל רגע מכל מכשיר
הפרד, נתב ונהל באופן מיטבי פניות מסוגים שונים בין מחלקות שונות ובין נציגים וצוותים שונים.
הפק וייצא מגוון דו"חות לקבצי אקסל בלחיצת כפתור, והצג כל פרט מידע וסטטיסטיקה שקיים במערכת.
הנגש לאנשי הארגון ומנהליו אפשרויות מתקדמות למעקב ולבקרת איכות מול השירות שניתן ללקוחות החברה.
תועלות שימוש במערכת
טיפול, ניהול ובקרה אופטימאליים
יעילות וקיצור זמני מענה במח' שרות
בקרה סטטוס מכל מכשיר בכל רגע – (לחץ לצפיה)
מערכת התראות אוטומית ללקוחות ולמשתשמש שיפור שביעות רצון לקוחות
הגדלת המכירות והתוצאות העסקיות
צור קשר
סרטוני תדמית – ZOHO DESK
שילוב מכירות ותמיכה יחד
ZOHO DESK
ZOHO DESK
For Android
תמיכת לקוחות מעולה מכל מקום
ZOHO DESK -IOS & Android
תוכנות עזר עבור ZOHO DESK
כאשר הלקוחות שלך נתקלים בבעיה, הם נוטים לעזוב את האתר או היישום שלך בחיפוש אחר פתרון.
מנע נטישת לקוחות, תן ללקוחותיך פתרון מתאים במרכז העזרה שלך.בשירות הלקוחות, ערך הניהול טמון בטיפול בחריגים
אפליקציה לנייד שמביאה לחריגים את תשומת הלב שלך באמצעות לוחות מחוונים פשוטים ואינטואיטיביים.