מערכת CRM לעסקים קטנים

Zoho CRM crm – ניהול קשרי לקוחות

Zoho CRM פתרון ה- CRM הזול, היעיל והאמין ביותר. תמורה מקסימאלית בהשקעה מינימלית מעל 50 מיליון משתמשים כבר עובדים עם Zoho, מתוכם 2,000 בישראל!

צרו עמנו קשר עוד היום!

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות, השאירו פרטיכם או התקשרו.

04-3740374

Leads Source

מגון קורסים רחב, על כלי ZOHO השונים,

הצג עוד תוכנות >>

מגון קורסים רחב, על כלי ZOHO השונים,

הצג עוד תוכנות >>

ניהול קשרי לקוחות של עסקים קטנים עד בינוניים בעזרת מערכת CRM הוא הפיתרון האידיאלי להצלחה. מערכת CRM שמותאמת במחיוחד עבור הצרכים של עסק קטן עשויה לשפר באופן משמעותי את הקשר בין העסק ללקוח, להגדיל מכירות ורווחים, ולסייע לעסק לגדול.

התקנת מערכת CRM לעסקים קטנים

ההתקנה/הטמעה מתבצעת בפעולה קלה ופשוטה וגם קלה מאד לתחזוקה. המערכת נגישה מכל מקום שתבחרו לצפות בנתונים ולבצע פעילויות בין אם זה בטלפון נייד או במחשב המערכת מנוהלת בענן על כל היתרונות שמשתמע מכך.

 

היתרונות של מערכת CRM לעסקים קטנים מבוססת ענן

בכל זמן ובכל מקום ניתן לגשת אל המערכת. CRM בענן לעסקים קטנים הינה פתרום זול ויעיל לעסקים קטנים אשר אין ביכולתם לתחזק באופן עצמאי שרתי מחשב שעולתם גבוה ומצריכה גם אנשי צוות ותוכנה שיתחזקו אותה.

עסק קטן אבל שירות לקוחות מצויין

עסקים גדולים לעומת זאת מתמודדים עם כמות עצומה של לקוחות ושירות הלקוחות שלהם לא פעם מפשל ואכזב בלשון המעטה. מערכות CRM יודעות לתת את הפתרון היעיל והאפקטיבי ביותר לכך ובעסק קטן אשר מנוהל במערכת CRM מקצועית ניתן להגיע לאיכויות מדהימות ללא פיגשושים ולנצח אפילו עסקים גדולים בתחרות בזכות הניהול החכם שיש למערכות CRM להציע, ובזכות היתרונות המובהקים שהיא מביאה איתה לעסקים קטנים.

1. הטמעת מערכת בתהליך פשוט וקצר, תפעול מערכת באופן קל וידידותי למשתמש.

2. אבטחת מידע – השרת מאובטח על מספר שרתים ומגובה בטכנולוגיות חדישות, כל המידע נמצא בענן ונגיש לכל משתמש בכל זמן ובכל עת.

3. ניהול משימות – מאפשר לעקוב אחרי משימות שקיבלתם או העברתם ונלהל אותם באופן יעיל.

4. תקשורת  – טובה ומהירה המתעדכנת בין הצוות והמחלקות השונות מאפשר להנגיש שירות טוב יותר ללקוחות.

5. ניהול מערך השיווק – המאפשר ניתוח נתונים שנאגרו במערכת ומסייע במיקוד קהל היעד והשגת המטרות של הקמפיינים כולל תקציבים.

6. אנליטיקס – מערכת CRM מאפשרת גישה לנתונים בזמן אמת ועל ידי כך לזהות נקודות שניתן לבצע בהם אופטימיזציה, למקד ולחזק את הקמפיינים בכדי להציג ללקוחות מוצרים אות שירותים שהם באמת צריכים. בדרך זו ניתן למקסם המכירות ולהפיק יותר רווחים לעסק.

7. ניהול לידים – על ידי מערכת CRM ניתן לנהל לידים שמגיעים מקמפיינים כולל סטטוס הפניה הגדרות חזרה ללקוח ומכירה.

 

לסיכום: עסקים קטנים זקוקים למערכת CRM על מנת שיוכלו לשרוד בשוק התחרותי ולהוביל את העסק להישגים ורווחיות. בעלי עסקים קטנים מדווחים כי שימוש במערכת CRM גרם לעסק שלהם לשגשג ולהתפתח.