מערכת CRM לעסקים קטנים ולא רק לגדולים

Zoho CRM – ניהול קשרי לקוחות

Zoho CRM פתרון ה- CRM הזול, היעיל והאמין ביותר. תמורה מקסימאלית בהשקעה מינימלית מעל 60 מיליון משתמשים כבר עובדים עם Zoho, מתוכם 5,000 בישראל!

צרו עמנו קשר עוד היום!

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות, השאירו פרטיכם או התקשרו.

04-3740374

Leads Source

מגון קורסים רחב, על כלי ZOHO השונים,

הצג עוד תוכנות >>

מגון קורסים רחב, על כלי ZOHO השונים,

הצג עוד תוכנות >>

מערכות CRM אינן דבר חדש, אך הן היו מקובלות בעבר בעיקר בארגונים גדולים. אותם ארגונים שגם השקיעו במערכות ERP כבדות, פיתחו תוכנה תפורה לצרכיהם בתקציבי ענק וכדומה. בשנים האחרונות חלו תמורות רבות וחשובות, אשר משנות את התמונה. עסקים שמעודכנים בהתפתחויות אלה יכולים למנף אותן לתועלתם בדרכים רבות ומשמעותיות מאוד. מה זו בעצם מערכת CRM? מה היא כוללת? וכיצד עסקים קטנים יכולים כעת ליהנות מיתרונותיה?


מהי מערכת CRM?


Customer Relationship Management היא מערכת מחשוב אשר מרכזת עבור העסק את כל הנוגע לניהול לקוחותיו. במבט על, מדובר בכל פרטי לקוחות ופרטי ההתקשרות איתם. עם זאת, ברור שתשובה לשאלה מה זה CRM קשורה לאינספור היבטים עסקיים נוספים, דוגמת תמיכה וניהול כספים בעסק. מערכת CRM היא מערכת אשר נותנת לכם מענה יסודי ומלא לכל הנקודות הללו. לאור החשיבות הקריטית של הלקוחות לעסקים, חשיבות ה-CRM היא גדולה ומשמעותית.

 

מהי מערכת CRM לעסקים קטנים?

מערכת CRM לעסקים קטנים תכלול את אוסף היכולות המרכזיות בהקשר זה, ואולי לא תכיל תכונות שמתאימות לארגונים גדולים יותר. למשל רישום פרטי לקוחות וניהול לידים ומכירות, לצד ניהול משתמשים במערכת והרשאות, וכן מחולל דו"חות ומסמכים. מחירה יהיה גם מתאים יותר לעסקים אלה.

חשוב לדעת כי שירותי הענן חשובים ביותר למערכת. אלה מספקים חיסכון אדיר בהוצאות על CRM עבור עסקים קטנים, שכבר לא צריכים לרכוש ולתחזק לבד שרתים יקרים. במקום זאת, הם עוברים בצורה כזו למודל של הוצאה חודשית קטנה וקבועה. המערכת תהיה נגישה עבורכם דרך כל התקן מחשוב, בכל זמן ומכל מקום. כל זאת, באופן מהיר ומאובטח, למרות שמדובר בשירות מרוחק ולא במערכת פנימית בעסק שלכם.

 

מה היתרונות של מערכת CRM לעסקים קטנים?

תועלתן הגדולה של מערכות מחשוב כאלה היא לא רק טכנית אלא גם עסקית, והדבר מתבטא בדברים הבאים:

  • פישוט הניהול, שיפור בקרה ושליטה – ברמה בסיסית למדי, ניהול כל הקשור בלקוחותיכם יהפוך להיות פשוט יותר. המידע הרב והמשימות המורכבות ינוהלו בצורה אפקטיבית. כתוצאה מכך, תיהנו משיפור ניכר ביכולות הבקרה והשליטה על כל המידע.
  • ייעול רוחבי – השגת התייעלות לרוחב הפעילויות השונות שהמערכת מטפלת בהן. זה יביא לשיפור היעילות, גם בפעילויות שקשורות בעקיפין לטיפול בלקוחות.
  • שיפור התחרותיות – ייעול זה גם משפר את יכולתכם להתחרות. תהליכי העבודה שלכם יהפכו להיות יעילים יותר. חסכון המשאבים השונים שיושג בצורה כזו יוכל להיות מופנה למטרות חדשות, כולל פיתוח עסקי.
    עוד נקודה חשובה: CRM במודל ענן מנטרל במידה רבה את מחסום העלויות, שהפריע לעסקים קטנים להתחרות בגדולים מהם.
  • זיהוי טרנדים – זיהוי לקוחות רגע לפני הנטישה וזיהוי לקוחות שעוברים משלב לקוח קטן ללקוח גדול.
  • מענה מיטבי ללקוחות – מערכת ניהול קשרי לקוחות יכולה לספק כמובן גם שיפור ניכר בשירות שאתם נותנים ללקוחותיכם. שירות מיטבי, עשוי להפוך בעצמו ליתרון תחרותי.
  • יתרונות כספיים – CRM מסייע לצמצם הוצאות ולהגדיל הכנסות ורווחים. ככלל, רכישת מערכת CRM עשויה להיות הוצאה ראשונית גדולה. השכרת מערכת CRM כשירות ענן היא גישה שונה בתכלית. בעזרתה ההשקעה הראשונית מצטמצמת באופן דרמטי וניתן להתחיל להפיק תועלות ורווחים, במהירות גבוהה יחסית.

מהן יכולות המערכת? 

  1. הטמעה קצרה ופשוטה – ניתן להטמיע את המערכת בעסק באופן פשוט וידידותי למשתמש.
  2. ניהול לידים ומכירות – מערכת CRM לעסקים עשויה לכלול יכולות כאלה או אחרות, אך יש כמה יכולות חשובות במיוחד מבחינה זו. ניהול מרוכז ויעיל של לידים ממקורות שונים, הוא ללא ספק יכולת חיונית כזו.
  3. ניהול משימותניהול משימות ופרויקטים ומעקב אחר התקדמותן. בכל הנוגע לניהול לידים למשל, המערכת תסייע למנוע נפילה בין הכיסאות של הטיפול בלידים חשובים.
  4. ניהול שיווק – ניהול פעילויות השיווק במרוכז, תוך הסתייעות בכל הנתונים שברשותכם לגבי הלקוחות והאינטראקציה שלכם מולם. קיימות גם אפשרויות מתקדמות של ניהול קמפיינים ותקצובם.
  5. אנליטיקה – גישה מהירה ויעילה לנתונים, גם בזמן אמת. הפקת דו"חות מגוונים באופן מהיר, ככל הנדרש. יכולת לנתח לעומק סוגי לקוחות, לקוחות ספציפיים, קמפיינים שיווקיים ועוד. כל אלו יאפשרו להשיג שיפור מתמשך בהיבטים רבים, כולל ברווחים.
  6. ניהול שירות לקוחות – לניהול נכון של קשרי לקוחות יש חשיבות רבה: שמירת מידע על לקוחות, הצגת פילוחים לניתוח נתונים בצורה מושכלת.
  7. ניהול משאבי אנוש – לא רק ניהול מכירות ושיווק, אלא גם ניהול האנשים שמאחורי פעילויות חשובות אלה.

 

אילו עוד יכולות ותכונות יכולה המערכת להעניק לכם?

  • הצגת התמונה הגדולה – יכולת קבלת תמונה כללית טובה, תודות לכך שכל המידע החיוני מרוכז במקום אחד והוא עדכני ומדויק.
  • אוטומציה – למערכת יכולות רבות של אוטומציה, אשר מסייעות בייעול ובחיסכון במשאבים, כולל במשלוח הודעות שיווקיות במייל או באמצעות SMS.
  • אינטגרציה – יכולות מתקדמות של אינטגרציה, כולל עבודה מול תוכנות אחרות דוגמת תוכנת ניהול חשבונות.
  • אבטחה – אבטחה ברמה גבוהה של שרתי הענן של הספק, לצד גיבוי ויכולת שרידות גבוהה.

 

מעבר לכך, יתרונות מערכת ה-CRM של Zoho כוללים: זמינות מלאה, ביצועים מהירים וגיבוי מלא, מעל 60 מיליון משתמשים במערכת ברחבי העולם (אשר 5,000 מתוכם בישראל), אינטגרציה מובנית לאאוטלוק ול-Google Apps וכן שלושה משתמשים חינם בעת ההרשמה.

 

סיכום
מערכת CRM ייעודית עבור עסקים קטנים עשויה להיות מפתח רב עוצמה להזנקת העסק שלכם קדימה. אם תבחרו את הספק בחוכמה, תטמיעו ותשתמשו במערכת כראוי, מובטח לכם ייעול נרחב בעסק, שיפור בהכנסות ואף השגת יתרון על המתחרים.